کد خبر 589859
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن، حمله تروریست های «جیش الفتح» به دو شهرک «زیتان» و «خلصه» در حومه جنوبی حلب را دفع کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از المنار، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن توانستند حمله تروریست های جیش الفتح به دو شهرک «خلصه» و «زیتان» در حومه جنوبی حلب را دفع نمایند.

بر اساس این گزارش ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات تروریست ها وارد کردند. تروریست های عضو جیش الفتح در این یورش یک دستگاه تانک، دو نفربر و یک دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنگین را از دست دادند.

در این یورش ناکام همچنین ده ها نفر از تروریست ها کشته و زخمی شدند که تعدادی از سرکردگان میدانی جبهه النصره از جمله «عمار الخالد» در میان آنها حضور داشتند. تروریست ها در این یورش بدون هیچ دستاوردی از محل درگیری متواری شدند.

ارتش سوریه همچنین حمله تروریست های داعش به یکی از مواضع خود در اطراف «جبل الثرده» واقع در جنوب شهر دیرالزور را ناکام گذاشت.

در همین حال درگیری هایی بین ارتش سوریه و گروه های تروریستی در محور جسرین واقع در غوطه شرقی دمشق روی داد. ارتش سوریه همچنین بر ۴۲ مجتمع مسکونی در شهر داریا واقع در غوطه غربی دمشق تسلط یافت.

از سوی دیگر در حمله خمپاره ای تروریست ها به منطقه الخالدیه و الموکامبو در شهر حلب شماری از شهروندان سوری زخمی شدند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس