کد خبر 589066
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰

نشریه آمریکایی "بیزینس اینسایدر" روز گذشته طی مقاله ای از قریب الوقوع بودن عملیات نیروهای روسی در عرصه میدانی سوریه خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- نشریه آمریکایی "بیزینس اینسایدر" روز گذشته طی مقاله ای از قریب الوقوع بودن عملیات نیروهای روسی در عرصه میدانی سوریه خبر داده است.

نشریه آمریکایی:عملیات قریب الوقوع روسیه در سوریه

بنابر این گزارش، این نشریه مدعی شد که طی یک هفته اخیر روسیه با جدیت در حال آماده شدن برای یک عملیات بزرگ در سوریه بوده  و به همین منظور همزمان، ضمن تندتر کردن لحنش علیه گروه های تروریستی تکفیری نقش خود در عرصۀ میدانی را نیز با افزایش تعداد مستشارانش در سوریه تقویت کرده است. گذشته از این، حملات جنگنده های روسی در استان های حلب و ادلب در روزهای اخیر، سه برابر شده است.

نشریه آمریکایی:عملیات قریب الوقوع روسیه در سوریه

"بیزینس اینسایدر"، در ادامه، آورده است که روسیه برای یک عملیات گسترده علیه "جبهة النصره" (القاعده) آماده می شود. در همین راستا سرگی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور اخیرا طی مصاحبه ای تصریح کرده است: "اطلاعات تایید نشده ای وجود دارد که نشان می دهد "مخالفان میانه رو" (ارتش آزاد) عمدا در مواضع جبهة النصره باقی می مانند تا این گروه تروریستی هدف حملات هوایی ائتلاف ضد تروریسم (ایران، روسیه، سوریه) قرار نگیرد". 

نشریه آمریکایی:عملیات قریب الوقوع روسیه در سوریه

بر این اساس به نظر می رسد که روسیه قصد دارد با گسترش عملیات نظامی خود، گروه های مسلح موسوم به "میانه رو" که علنا به هم پیمان القاعده در سوریه تبدیل شده اند را نیز هدف قرار دهد؛ زیرا این کشور طی چهار ماه اخیر فرصت کافی را به این گروه های مسلح داده است تا از گروه های تروریستی "داعش" و "جبهة النصرة" جدا شوند، به آتش بس پایبند بمانند و پای میز مذاکرات بیایند. حال این فرصت به پایان رسیده و مشخص شده است بسیاری از گروه های موسوم به "میانه رو"، که مورد حمایت غرب هستند، عملیات خود علیه نیروهای ارتش سوریه را با سازمان های تروریستی "داعش" و "جبهة النصره"، که شامل آتش بس نیستند، هماهنگ می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمزه ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    بابا همشون تو یه طویله اخور میکنند .......... با سوخو 30 بزنن تیکه تیکشون کنند ، حالا اون غرب پرستا که میگفتن روسیه شکست خورده حرف بزنن ، نه حرف بزنید مفت خور ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس