کد خبر 589080
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۴

همزمان با گسترش فشارهای نظامی به مناطق تحت سیطره داعش در سوریه و عراق، منابع میدانی از فرار مسئول مالی سعودی تبار این گروه تروریستی تکفیری از استان رقه مقر خلافت آن خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش فشارهای نظامی به مناطق تحت سیطره داعش در سوریه و عراق، منابع میدانی از فرار مسئول مالی سعودی تبار این گروه تروریستی تکفیری از استان رقه مقر خلافت آن خبر داده اند.

فرار مخزن پول سعودی داعش از رقه+عکس

بنابر این گزارش، "حاتم العتیبی" مسئول مالی داعش تبعه عربستان سعودی از دو روز پیش به همراه میلیون ها دلار از اموال این گروه به مکان نامعلومی گریخته و منابه نزدیک به داعش از صدور حکم اعدام غیابی وی خبر داده اند. گفه می شود وی احتمالا با عبور از مرز استان رقه سوریه وارد ترکیه شده است. طی روزهای اخیر نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن عملیات گسترده ای را برای بازپس گیری استان رقه از داعش آغاز کرده اند که با پیشروی های وسیعی همراه بوده است. منابع رسانه ای ترکیه از فرار دسته جمعی ده ها تن از فرماندهان و اعضای سعودی و چچنی تبار داعش از رقه و ورود آنها با خاک ترکیه خبر داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    منابه نه منابع گفه نه گفته مجید جان املاء: 18
  • مصطفی ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    از وقتی فونت متن ها رو عوض کردید تو همه خبرهاتون غلط املایی دارید...بازدید کننده ها افت میکنن اگه با این وضعیت پیش برید...به حرف خواننده ها احترام بذار مشرق و فونت رو برگردون به حالت اول.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس