کد خبر 589582
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانستند در شمال استان لاذقیه، چندین روستا و ارتفاع مهم را در منطقه «بل الترکان» آزاد کنند.

به گزارش مشرق، با مشتعل شدن مجدد درگیری‌ها در شمال استان لاذقیة در طی سه روز گذشته و پیشروی‌های قابل توجه نیروهای سوری و مقاومت در محیط شهرک راهبردی «کبانی» واقع در شمال شرق استان لاذقیة و در نزدیکی استان ادلب، نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند سرانجام بعد از درگیری‌های 24 ساعته ارتفاع «1154» را کاملا تثبیت کنند.

روز گذشته (دوشنبه) نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع «تل دحدو» واقع در حومه غربی شهرک کبانی را آزاد کنند که امروز با حملات شدید تروریست‌ها مجبور به عقب نشینی از ارتفاع شدند.

آزادسازی چندین روستا و ارتفاع مهم در لاذقیه +نقشه

همزمان با درگیری‌ها در محور کبانی (شمال شرق استان لاذقیة)،گروهی دیگر از نیروهای مقاومت عملیات جدیدی را از در حومه شرقی گذرگاه مرزی کسب واقع در شمال غرب استان لاذقیة آغاز کردند و در درگیری های شدید با تروریست‌ها در طی چند ساعت گذشته موفق شدند با پشتیبانی جنگنده‌های روس و یگان موشکی و توپخانه‌ای جبهه مقاومت، روستاهای مرزی «عین عیسی»، «برج الحیاة» و ارتفاع «616» و مزرعه «حسام» و منطقه «474» واقع در بل الترکان را بطور کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند و ده‌ها تن از تروریست‌ها را با حملات ناگهانی از پای در بیاورند.

نیروهاتی مقاومت و ارتش سوریه، در حال تثبیت مواضع خود در مناطق تازه ازاد شده هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    مشرق جان لاذقيه رو بي خيال حلب رو دريابيد كه نيروهاي ما اونجا هستند اخبار ويژه حلب: متاسفانه گروه تروريستي احرار الشام ادعا کرده که جیش الفتح توانست منطقه الساتر را در نزدیک قراصی تصرف کند. متاسفانه خبرهایی حاکی از سقوط زیتان وسرازیر شدن مسلحین تروريست به خلصه به گوش میرسه. بنظر ميرسه منطقه وسيعي از جنوب غرب حلب كه در عمليات نصر به تصرف جبهه مقاومت دراومده بود طي چند روز از دست رفت و دوباره به تصرف تروريستها دراومده. در مجموع بازعمليات عصر امروز منطقه زيتان و برنه و اطراف منطقه شرق خان طومان همگي به كنترل تروريستها درامده است و نيروهاي ايراني و افغاني و عراقي در حال عقب نشيني از منطقه هستند. مناسفانه فرماندهان ميداني ما مدتي هست خيلي ضعيف عمل كردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس