کد خبر 589594
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

حرف های جنجالی گرت بیل قبل از بازی ولز و انگلیس همچنان ادامه دارد و او عنوان کرده است هیچ بازیکن انگلیسی در حدی نیست که در تیم ملی ولز بازی کند.

به گزارش مشرق، بعد از مدت ها شاهد رقابت دو همسایه از بریتانیا در یک تورنمت معتبر هستیم. انگلیس و ولز باید در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های اروپا برابر هم به میدان بروند که این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

گرت بیل که قبلا عنوان کرده است شور و شوق و احساس افتخار بازیکنان و مردم ولز بیش از انگلیسی ها است، این بار نیز به گونه دیگر به تیم ملی انگلیس طعنه زد و عنوان کرد هیچ بازیکنی از این تیم در حد و اندازه های این نیست که در تیم کریس کولمن به میدان برود.

گرت بیل درباره دیدار ولز و انگلیس گفت: خیلی ها عنوان کردند که من در اظهارنظر قبلی خودم به انگلیس توهین کردم ولی اینطور نبوده است و موضوع این نبود. هر کسی می تواند نظرش را بگوید و به نظر من هر کس می‌تاوند آزادانه هر چیزی فکر می‌کند را به زبان بیاورد.برای من مهم نیست که انگلیسی ها درباره من چه برداشتی می‌کنند. اگر آنها فکر می‌کنند که تیم خوبی هستند خوش به حالشان. می دانیم که تیم خوبی هستیم که شرایط خیلی خوبی دارد و دوست دارد بهترین نتایج را کسب کند. ضمنا من عنوان نکردم که آنها شور و اشتیاق ندارند، آنها هم شور و اشتیاق دارند من گفتم با در نظر گرفتن ورزش هایی چون راگبی و فوتبال شور و شوق ولزی ها بیشتر است.

از او وقتی سوال شد که کدام بازیکن انگلیس می تواند در تیم ملی ولز بازی کند گفت: هیچ کدام از بازیکنان انگلیس در حدی نیستند که در تیم ملی ولز بازی کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ای گفتی !! این انگلیسی های متکبر را ۶تایی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس