کد خبر 589158
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

یک و نیم سال از مهلت فدراسیون جهانی به بانوان بسکتبالیست ایران برای متقاعد کردن آنها جهت امکان حضور در رقابت‌ها با حجاب اسلامی می‌گذرد اما تاکنون فدراسیون ایران نتوانسته برای این مهم یک دیدار دوستانه برگزار کند.

به گزارش مشرق، فاطمه کرم زاده نایب رییس بسکتبال بانوان دراین باره گفت: روز چهارشنبه 25 خرداد ماه پیگیر برگزاری مسابقات تیم ملی هستیم. از چند تیم درخواست بازی داشته‌ایم و در نامه‌ای که ارسال شده 22 تا 27 خردادماه، مهلت زمانی داده شده به این تیم هاست که پاسخ خود را اعلام کنند، حتما تا آخر هفته نظر خود را در رابطه با برگزاری مسابقه با تیم ملی ایران را اعلام خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مهلتی باقی نمانده است و اگر پاسخ این تیم ها منفی باشد برنامه فدراسیون چیست؟ افزود: نمی دانم، پس از پاسخ تیم ها می گوییم برنامه چیست. ما کاری را که باید انجام شود را انجام می دهیم ولی متاسفانه شانس ما اینگونه است.

تیم ملی بسکتبال بانوان از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال مهلت زمانی دو سال را دریافت کرده است تا در این بازه‌ی زمانی فیبا را متقاعد کند که تیم ملی بانوان با حجاب و پوشش اسلامی در رقابت های بین المللی شرکت کند ولی تا به امروز با گذشت یک سال و نیم از این مهلت، فدراسیون بسکتبال ایران نتوانسته است با برگزاری چند دیدار تدارکاتی رضایت فیبا را به دست آورد و همچنان در پی جلب رضایت تیم ها برای برگزاری مسابقه با تیم ملی ایران هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس