کد خبر 588983
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

پایگاه عرب زبان رأی الیوم در گزارشی در خصوص جنگ آتی میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان بیان کرد که تهدیدهای مقامات صهیونیست علیه حزب الله به دلیل هراس و نگرانی بسیار آنها می باشد.

به گزارش مشرق، پایگاه فرامنطقه ای رأی الیوم در گزارشی به بررسی تهدیدهایی اخیر حزب الله لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و میزان جدی بودن و ترسی که در پشت این تهدیدها مخفی است، پرداخته است.

بر اساس این گزارش رأی الیوم در این باره می نویسد: رژیم صهیونیستی روز یکشنبه دهمین سال جنگ خود علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ را گذراند. مسئولان این رژیم تهدید می کنند که در صورت وقوع جنگی دیگر با حزب الله، کشور لبنان ۲۰۰ سال عقب خواهد افتاد. در همین راستا «نفتالی بینت» رئیس حزب تندرو خانه یهودی درخواست کرد که اسرائیل خود را برای هدف قرار دادن کل لبنان آماده کند. زیرا به اعتقاد وی حزب الله تمامی لبنان است و لبنان نیز همگی حزب الله است. همچنین «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که لبنان را به ضاحیه جنوبی تبدیل می کند.

رأی الیوم در ادامه می افزاید: اینگونه اظهارات از سوی مسئولانی که به پیروزی اطمینان داشته باشند، بیان نمی شود بلکه این اظهارات تنها نشانگر ضعف و ترس آنها است ولی قصد دارند که بدین صورت پس از شکست بزرگشان در ۱۰ سال قبل، به شهرک نشینان صهیونیست اطمینان خاطر بدهند. پس از ۳۳ روز حمله رژیم صهیونیستی به لبنان با تمام ادوات و تجهیزات پیشرفته اعم از تانک های مرکاوا و جنگنده های به روز، این رژیم به لطف مقاومت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نتوانست حتی یک کیلومتر در خاک لبنان پیشروی داشته باشد. درست است که منطقه ضاحیه در جنوب کشور به دلیل شکست رژیم صهیونیستی در تسلیم کردن رزمندگان حزب الله از سوی جنگنده های این رژیم هدف گرفته شد و تخریب گشت اما هر کس این روزها به این منطقه سفر کند، اثری از ویرانی های جنگ مشاهده نمی کند بلکه برعکس مردمی قوی و با اراده و همچنین حالت بازدارندگی از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی را خواهد دید.

این پایگاه عرب زبان در ادامه عنوان می کند: «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که آن کسی در جنگ آتی پیروز خواهد شد که برای جانفشانی و ایثار آماده تر باشد و بلاشک طرف عربی و اسلامی برای تقدیم شهید آماده است؛ درست همانگونه که در جنگ های اخیر شاهد بودیم. زیرا جنگ آتی احتمالا جنگ پایانی است و بیش از ۱۰۰ هزار موشک منتظر اسرائیلی ها است. همچنین در جنگ آینده خط قرمز، سبز و یا زردی وجود ندارد.

رأی الیوم تصریح می کند: وقتی انجام یک عملیات شهادت طلبانه توسط ۲ جوان فلسطینی در تل آویو در روزهای اخیر که منجر به کشته و زخمی شدن حدود ۱۰ صهیونیست شد، این چنین ترس را در میان صهیونیست ها برانگیخت، در صورتی که موشک های حزب الله با انواع و وزن ها و ابعاد مختلف بر سر شهرک نشینان صهیونیست مانند باران فرو ریزد، آنها چه واکنشی خواهند داشت؟ قدرت مقاومت با ۱۰ سال پیش بسیار متفاوت است و بسیار پیشرفت کرده است.

این پایگاه عرب زبان در ادامه مطرح می کند: جنگنده ها، تانک ها و قایق های رژیم صهیونیستی تلاش کردند که نوار غزه را تسلیم خود کنند اما وقتی که متجاوزان صهیونیست ۵۵ روز غزه را هدف حملات خود قرار دادند، چه اتفاقی رخ داد؟ آیا رزمندگان در نوار غزه پرچم سفید به نشانه تسلیم بالا بردند و از عقیده مقاومت صرف نظر کردند و در برابر فشارها تسلیم شده و سلاح های خود را تحویل دادند؟ اسرائیلی ها در حالتی از پریشانی و ترس به سر می برند؛ زیرا آنه به خوبی درک می کنند که هدف آتی جنگ کنونی در منطقه خودشان هستند و امنیت و ثباتی که اکنون در آن هستند، علاوه بر اینکه دروغین و گمراه کننده است، موقت و کوتاه مدت نیز می باشد.

رأی الیوم در پایان بیان می کند: هر کس جنوب لبنان را ببیند، مشاهده می کند که این منطقه مانند کوه های استوارش، در عزت و سربلندی به سر می برد. اگر در روستاها و بخش های آن گشتی بزند، جنازه تانک های مرکاوا را که نشانگر شکست ارتش اسرائیل است، مشاهده می کند و این پیام را استنباط می کند که با اذن الهی پیروزی بعدی بر رژیم صهیونیستی قطعی است. بنابراین صهیونیست های ترسو باید اینگونه لبنان و حزب الله را تهدید کنند تا بدین صورت تلاش کنند روحیه شهرک نشینان صهیونیست را افزایش دهند. در صورتی که وقتش برسد و طبل جنگ کوبیده شود، تمامی مسلمانان و اعراب با عقیده ای واحد برای جنگ متحد می شوند؛ جنگی که برای پیروزی انجام خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که آن کسی در جنگ آتی پیروز خواهد شد که برای جانفشانی و ایثار آماده تر باشد و بلاشک طرف عربی و اسلامی برای تقدیم شهید آماده است یعنی من عاشق این مدل حرف زدن شما هستم سید حسن! برام خیلی جالبه که رهبری معظم و سید حسن و بدرالدین الحوثی و رهبران دینی از ادوات جنگی و نیروی انسانی و تانک و فلان و بهمان زیاد حرفی نمیزنن از قدرت ایمان و نصرت الهی و ووعده های خدا و تجربه کردن این وعده ها میگن. این جوجه صهیونیستها هم نه بگم برن فقط خود داستان شکستهاشونو مرور کنن، برن خاطرات اونایی که دست و پاهاشون با شمشیر قطع شده بود رو یه مرور گذرایی بکنن و ببینن در برابر کسانی که خدا با اونهاست اینها چه غلطی میخوان بکنن غیر از بالا بردن مصرف پوشک؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس