کد خبر 588920
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی نکردنم در استقلال فوتبالی نبود.

به گزارش مشرق، آرش برهانی در گفت‌وگو با شبکه ورزش در مورد اینکه بعد از 9 سال مجبور به جدایی از استقلال شد گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد با این اتفاق کنار‌ آمدم .

وی در مورد اینکه از دیدن لیست مازاد استقلال تعجب کرده یا نه گفت: نه از دیدن لیست تعجب نکردم از نیم فصل گذشته پیش زمینه آن را برایم ایجاد کرده بودند. کم کم به این مسئله ‌عادتم داده بودند. از نیم فصل یکسری ‌آدم‌ها یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت.

برهانی در مورد اینکه بهترین گلزن تاریخ لیگ بعد از رضا عنایتی است گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در استقلال مفید باشم هرچند کم بازی کردم اما لحظه‌های شادی را برای هواداران توانستم درست کنم در دو سه سال آخر من کمتر بازی کردم بخصوص در سال آخر و نتوانستم زیاد به استقلال کمک کنم. به نظر من بازی نکردنم فوتبالی نبود. خوشحالم که توانستم صد و خرده‌ای گل بزنم و امیدوارم برای استقلال مثمرثمر بوده باشم.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه فصل بعد در کدام تیم است گفت: هنوز مشخص نیست اول باید از هواداران تشکر کنم که با حضورشان به ما انگیزه و دلگرمی می‌دادند و همین طور باید از بازیکنانی که سالها در کنارشان بازی کرده‌ام تشکر کنم. زیرا آنها باعث شدند من بیش از صد گل بزنم. محبت آنها هم هواداران را فراموش نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه رابطه‌اش با علیرضا منصوریان سرمربی جدید استقلال چطور است گفت: مشکلی با ایشان ندارم. با جدایی از استقلال یک جوری کنار آمدم. دنبال مقصر هم نیستم. یک روز باید می‌رفتم اکنون در دوره منصوریان از استقلال رفتم شاید این جدایی در دوره فرد دیگری رخ می‌داد.


برهانی در مورد اینکه آیا همچنان قصد دارد بازی کند، گفت: متولد سال ۶۲ هستم و امیدوارم همچنان بتوانم بازی کنم و به فوتبال ادامه دهم.

وی خاطرنشان کرد: رضا عنایتی ۳۹ سال سن دارد اما مثل یک جوان 27 و 28 ساله شاداب است. به نظرم سن یک عدد است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس