کد خبر 599033
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که در صورتی که نتواند در لیگ برتر بازی کند، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص انصرافش از حضور در تیم دسته اولی بادران اظهار داشت: در ابتدا باید از مسئولان این باشگاه تشکر کنم که برای من سنگ‌تمام گذاشتند. آنها آدم‌هایی بودند که صداقت در گفتارشان بود و طی زمان دو ساعته که کنارشان حضور داشتم، متوجه شدم آدم‌های رکی هستند. از اکبر میثاقیان هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد، اما شاید من نتوانستم با جوی که ایجاد شد، کنار بیایم.

وی افزود: هجمه‌‌هایی علیه من ایجاد کردند که عنایتی قصد دارد پس از 18 سال بازی در لیگ برتر به لیگ دسته اول برود. یکسری دوستان هم شایعه کردند که دوران من تمام شده است یا رکوردی که در لیگ برتر بر جای گذاشته‌ام، بیشتر جنبه مالی داشته است. در صورتی که بازی کردن من در لیگ برتر اصلاً جنبه مالی نداشت. تصور می‌کردم که می‌توانم در لیگ دسته اول شرایط جدیدی را تجربه کنم، اما فکرم اشتباه بود. به‌همین دلیل تصمیم گرفته‌ام به‌خاطر هجمه‌هایی که علیه من ایجاد کردند، تنها در لیگ برتر بازی کرده یا از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص اینکه چند وقت پیش در تمرین استقلال به منصور پورحیدری گفته بود که قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند، گفت: پیش از صحبت با میثاقیان چنین تصمیمی گرفته بودم، اما اگر امکانش فراهم شد می‌خواهم یک سال دیگر در لیگ برتر بازی کنم. اگر این اتفاق نیفتاد، از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که «جو استقلال را با حضور علیرضا منصوریان چطور دید؟»، گفت: جوی که دیدم، خیلی خوب بود و همه چیز جهت رقم خوردن یک اتفاق خوب برای استقلال مهیاست. این اتفاق خوب نیاز به تلاش بیشتری دارد، چرا که تیم‌هایی را می‌بینم که یارگیری بهتری کرده‌اند و هواداران‌شان استقبال خوبی از تمرینات‌شان می‌کنند. تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس و یکی دو تیم دیگر تشنه قهرمانی هستند و این مسئله کار را برای منصوریان سخت می‌کند. برای استقلال و منصوریان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس