«زید بن رعد الحسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از مجازات دسته جمعی هزاران فلسطینی بی گناه توسط رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، «زید بن رعد الحسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد جلوگیری رژیم اشغالگر صهیونیستی از ورود فلسطینی ها به اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را به مثابۀ مجازات جمعی مردم فلسطین دانست.

رعد الحسین نسبت به واکنش رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها در عملیات تیراندازی تل آویو که چند روز پیش روی داد به شدت ابراز نگرانی نمود.

وی اظهار داشت که واکنش رژیم صهیونیستی در این خصوص به مثابه مجازات دسته جمعی هزاران فلسطینی بی گناه است و قوانین بین المللی این امر را ممنوع می داند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد همچنین اظهار داشت که مقامات صهیونیستی در همین راستا تمام مجوزهای تردد اهالی کرانه باختری و نوار غزه در طول ماه مبارک رمضان را که بالغ بر ۸۳ هزار مجوز است لغو کرده اند.

همچنین شهر محل اقامت عاملان تیراندازی تل آویو از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی به صورت کامل بسته شده و ۲۰۴ مجوز کار آنها نیز باطل شده است.

لازم به ذکر است که دو پسرعموی ۲۱ ساله به نام‌ های «محمد احمد موسى مخامره» و «خالد محمد موسى مخامره» از اهالی شهر «یطا» واقع در جنوب الخلیل عاملان این عملیات هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس