کد خبر 588268
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

فراکسیون امید گفته می‌شود اصلاح‌طلبان قبل از تشکیل مجلس دهم، بر حضور و نقش‌آفرینی چهره‌های خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از هفته نامه «نماینده»، گفته می‌شود اصلاح‌طلبان قبل از تشکیل مجلس دهم، بر حضور و نقش‌آفرینی چهره‌های خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرده بودند.
 
یک چهره نزدیک به محمدرضا عارف که سابقه حضور در کابینه را هم دارد، بر نقش‌آفرینی نمایندگان اصلاح‌طلب در کمیسیون آموزش مجلس دهم تأکید کرده بود.
 
همچنین شنیده شده اصلاح‌طلبان برای هفت کمیسیون تخصصی بنا دارند گزینه‌های خود را برای ریاست معرفی کنند.
 
برای کمیسیون شوراها و امنیت داخلی، مصطفی کواکبیان، برنامه و بودجه، تاج گردون، آموزش عالی، محمدرضا عارف، کمیسون اجتماعی، سهیلا جلودارزاده، کمیسیون بهداشت، علی نوبخت (برادر سخنگوی دولت و نماینده مردم تهران) و کمیسیون فرهنگی احمد مازنی گزینه‌های فراکسیون امید برای تصدی ریاست کمیسیون‌های تخصصی خواهند بود.
 
پیرامون ریاست عارف بر مرکز پژوهش‌ها هم گفته می‌شود هنوز پیشنهادی رسمی به او از سوي هیئت‌رئيسه داده نشده است ولی اظهار تمایل نسبت به رياست عارف در مرکز پژوهش‌ها در هیئت‌رئیسه مجلس وجود دارد و آنجا اين موضوع مطرح شده است اما تاکنون نماینده مردم تهران این موضوع را نه رد و نه قبول کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضیایی ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    بدنبال حزبی کردن دانشگاهها هستند تا حوادثی مانند تیرماه78 و 88 ایجاد کنند هزینه ان حوادث را دانشجویان پرداخت کردند. سود انرا فتنه گرانی مانند حزب منحله مشارکت بردنند. دانشجویان باید هوشیار باشند تا الت دست یک مشت منافق را نخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس