کد خبر 588163
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

چندی پیش اعلام شد بخش‌هایی از فیلم که در کرواسی در دست ساخت بود، به پایان رسید. دیزنی که تولید کننده فیلم است، پس از آن دوباره به بریتانیا و استدیوهای پاین وود بازگشتند تا 10 الی 15 دقیقه از پایان فیلم را فیلمبرداری کنند.

گروه فرهنگ و هنر مشرق- بر مبنای تصاویری که توط رایان جانسون کارگردان منتشر شده، فیلمبرداری ادامه بعدی فیلم «جنگ ستارگان» به پایان رسیده و شاید از این تصویر بتوان ایده‌هایی درباره این که در قسمت چه اتفاقی خواهد می افتد به دست آورد. گرچه این تصویر خیلی روشنگرانه نیست، اما لباس بلند و گشاد جدای به نظر می رسد به لوک اسکای واکر می رسد و او خیلی ساده تر از آنچه در پایان «نیرو بیدار می‌شود» دیده شد، به نظر می‌رسد.

گذشته از لباس بلند و گشاد و چند عنصر دیگر ساخت فیلم، دیگر چیزی که از تصویری که عکاس گرفته می‌توان برداشت کرد این است که صخره سنگی در پس زمینه جای دارد. این صخره می‌خواهد چه بگوید؟ اگر «جنگ ستارگان» واقعا به خانه آخر رسیده پس باید دیدار ری و لوک اسکای واکر خیلی مهم تر از آن چیزی باشد که ما تصور می کردیم. در نهایت این که فیلمبرداری به تازگی در جزیره «اسکلینگ مایکل» در ایرلند به پایان رسیده و باید زمان زیادی با لوک صرف این کار شده باشد. بنابراین باید این چزیره نقش مهمی در «جنگ ستارگان 8» داشته باشد.


س


سه گانه اصلی «جنگ ستارگان» درباره جدای جوان امیدواری بود که به ستاره ای دور دست رفت تا استاد جدای را پیدا کند و به نظر می رسد که ری نیز به نوعی تمرین های جدای را در قسمت دوم «جنگ ستارگان» انجام داده باشد. شایعه ها حکایت از این دارند که رن وارد جزیره می شود و تمرینات جدای ممکن است کاملا شبیه آنچه در سیاره رخ نداد، نباشد. این در حالی است که چندی پیش اعلام شد بخش هایی از همین فیلم که در کرواسی در دست ساخت بود، به پایان رسید. دیزنی که تولید کننده فیلم است، پس از آن دوباره به بریتانیا و استدیوهای پاین وود بازگشتند. عوامل فیلم هشتم «جنگ ستارگان» از 9 تا 16 مارس (19 تا 26 اسفند) در این کشور حضور داشتند تا حدود 10 تا 15 دقیقه از فیلم نهایی را فیلمبرداری کنند.

با این حال بازیگران اصلی از جمله مارک همیل، دیزی ریدلی و جان بویگا راهی این کشور نشده بودند چون در این سکانس ها بدل کارها باید به جای آن‌ها جلوی دوربین می رفتند. «جنگ ستارگان نیرو بر می‌خیزد» فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی به کارگردانی جی.جی. آبرامز، هفتمین قسمت از مجموعه «جنگ ستارگان» در دسامبر سال 2015 به نمایش در آمد.

داستان فیلم 30 سال بعد از اتفاقات بازگشت جدای رخ می دهد. بازگشت مجدد مارک همیل، هریسون فورد و کری فیشر به سری فیلم‌های جنگ ستارگان بعد از گذشت 33 سال، موجب پرفروش شدن این فیلم و فروشی بالای 2 میلیارد دلار شد. کار ساخت قسمت هشتم این افسانه فضایی به کارگردانی رایان جانسون از اواخر بهمن شروع شد. او در یک فیلم ویدیویی که برای اعلام خبر شروع کار تولید منتشر شده، به عنوان کارگردان معرفی شد. بنسیو دل تورو، لوران درن و بازیگر تازه کار کلی مری تران بازیگرانی هستند که به گروه بازیگران قبلی افزوده شدند. قسمت هشتم «جنگ ستارگان» 15 دسامبر 2017 اکران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس