کد خبر 588033
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

پیمان جعفری، تهیه کننده فیلم سینمایی «آآآآدت نمی‌کنیم» در بیانیه‌ای ضمن تکذیب سفارش تبلیغ فیلم از شبکه جم، از اعلام شکایت رسمی در صورت تداوم تبلیغ سخن گفته است.

به گزارش مشرق، پیمان جعفری، تهیه‌کننده فیلم «آآآآدت نمی‌کنیم» در پی حواشی رخ داده برای این فیلم اقدام به انتشار بیانه‌ای جدید کرده است. فیلم جدید ابراهیم ابراهیمیان چهارشنبه هفته پیش به سبب پخش تیزر تبلیغاتیش از شبکه تلویزیونی جم به حکم مراجع قانونی، به شکل موقت توقیف شده بود.
در این بیانیه آمده است:

«ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای نظارتی و قانونی و دستیابی به تعامل و درک مشترک برای حل مشکل پیش آمده از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای، اعلام می‌کنم و همچون دیگر هم‌صنفان خود که در چند روز گذشته در خصوص تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای اظهارنظر کرده‌اند، هرگونه سفارش تبلیغاتی و پخش تیزر را در این شبکه‌ها تکذیب کرده و در صورت ادامه این روند از شبکه‌های یاد شده اعلام شکایت رسمی می‌کنم.

این‌جانب تاکنون با تأکید بر تبلیغات در فضای مجازی و نشریات مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی در معرفی و جذب مخاطب کرده‌ام و تاکنون به یاری خداوند با استقبال تماشاگران فهیم سینمای ایران اکران موفقی را در همین مدت کوتاه پشت سر گذاشته و امیدوارم با تعامل هر چه بهتر و بیشتر، سو تفاهم پیش آمده به سرعت مرتفع و اکران فیلم سینمایی آآآآدت نمی‌کنیم دوباره از سر گرفته شود.

پیمان جعفری
تهیه کننده فیلم سینمایی «آآآآدت نمی‌کنیم»
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس