کد خبر 586545
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی خطاب به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان حمایت، تقدیر و تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را از اقدامات و تلاش‌های حزب‌الله لبنان در عرصه جهاد با جهالت تکفیر و دنائت و جنایت اسرائیل خبیث اعلام کرد.

تقدیر آیت‌الله یزدی از ایستادگی حزب‌الله لبنان
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیام آیت‌الله محمد یزدی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آمده است: حضور در میدان مبارزه و مجاهدت توفیقی الهی است که شامل حال بندگان خاص خداوند می‌شود. شما که امروز با حیات پیوسته با نور معرفت، و برخاسته از عمق ایمان، زندگی در راه مبارزه را انتخاب کرده‌اید، مصداق «منهم من ینتظر» هستید که همراه با رزمندگان مقاومت «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله» را معنا کرده‌اید و باب بهشتی جهاد را همچنان پر رهرو قرار داده‌اید.

در ادامه این پیام آمده است: امروز تمام آزادیخواهان جهان شما سید مقاومت را یکی از مفاخر امت اسلامی مبارزی بیدار و متعهد در راه جهاد با جهالت تکفیر و دنائت و جنایت اسرائیل خبیث می‌دانند.

در این پیام افزوده شده است: ای سید مجاهدان! اسلام ناب محمدی و به‌ویژه جهان تشیع در طول تاریخ، از صدر اسلام تا‌کنون، سوابق درخشانى در میدان‌هاى خون و شمشیر داشته و ثمره مجاهدانی چون شما این شجره طیبه را مستحکم‌تر گردانیده است. شمایی که براى رضاى حق تعالى راه مبارزه را برگزیده‌اید و براى ارزش‌هاى معنوى و انسانى به‌پاخاسته‌اید چه باک دارید از شهادت عزیزان و آسیب دیدن نور چشمانتان در جبهه مقاومت و تحمل سختی‌ها.

در این پیام تصریح شده است: حزب‌الله عزیز ما، در روز رستاخیز با سرافرازى در پیشگاه مقدس خداى بزرگ و پیامبران و امامان معصوم (علیهم السلام)  اولیاى الهی، صف‌هاى طولانى از شهیدان در راه دفاع از حق را عرضه مى‏دارد؛ و ان‌شاءالله ما نیز همراه و همنشین این فرزندان و مجاهدان عزیز باشیم.

در پیام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید شده است: روحیه بالای ایمانی و تبعیت از ولایت الهی امام خمینی(قدس سره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و خلف صالحش امام خامنه ای«مدظله العالی» حزب‌الله قهرمان را خار چشم آمریکا، اسرائیل ومرتجعان منطقه قرار داده است و این ولایتمداری خالصانه، حزب الله را قدرتی تأثیرگذار و شکست‌ناپذیر کرده و خواهد کرد. ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد و منتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم ماند که صبر و مجاهدت، در این راه پیروزی را نزدیکتر خواهد گرداند.

در پایان این پیام آمده است: سلام ما را به تمام رزمندگان مقاومت، حزب‌الله قهرمان، جانبازان، خانواده‌های شهداء و مدافعان اسلام ناب محمدی و حرم اهل‌بیت(علیهم السلام) برسانید. خداوند شما را در این راه پر بهجت مشمول الطاف خاصه خود گرداند و شما سربازان حضرت حجت(عج) را پیروز و سربلند به قله‌های افتخار و مجد اسلام برساند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس