مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، مرتضی مسیب‌زاده امروز صبح چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، مرتضی مسیب‌زاده، دیشب سه‌شنبه 18 خرداد ماه 95 ساعت 21 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در شهرک وحدت کرج برگزار شد. این مراسم با حضور عموم مردم کرج به‌همراه ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برپا بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، مرتضی مسیب‌زاده امروز صبح؛ چهارشنبه 19 خرداد ماه 95 برگزار می‌شود. این مراسم با حضور بستگان، دوستان و همرزمان شهید و عموم مردم استان البرز برگزار خواهد شد. مراسم تشییع ساعت 9 صبح از میدان سپاه کرج به‌سمت میدان شهدا و از آنجا به‌سمت امام‌زاده حسن انجام خواهد شد.

همچنین در روز 20 خرداد ماه 95 یک مراسم تشییع محلی در جاده فردیس کرج و شهرک وحدت که محل سکونت شهید بوده است برگزار می‌شود و سپس مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای سرحد آباد برپا می‌شود و پیکر مطهر شهید در این گلزار به خاک سپرده خواهد شد.

مرتضی مسیب‌زاده متولد 1361 بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به‌عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. او یکی از مربیان زبده نظامی بود که از استان البرز و اهل شهرستان فردیس کرج بود، در روز جمعه 14 خرداد ماه 95 طی انفجار انتحاری تکفیریان در منطقه خلسه در جنوب خان طومان به‌همراه دو تن از همرزمانش، رضا خرمی و قدرت عبدیان به شهادت رسید. از این شهید مدافع حرم یک دختر 6ساله به‌نام نازنین‌زینب به یادگار مانده است. مراسم وداع با پیکر مطهر او 17 خرداد ماه 95 در معراج شهدای تهران با حضور خانواده، دوستان و همرزمانش برگزار شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    شهيد کجا ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس