کد خبر 585448
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

در حالی که طی روز های اخیر اظهارات خصمانه و بی ادبانه سفیر عربستان سعودی در عراق موجی از اعتراضات گسترده مردم و شخصیتهای سیاسی این کشور را برانگیخته است، وی با انتشار تصاویری از اهدای مبالغ مالی برای حمایت از ایتام شهر های فلوجه خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که طی روز های اخیر اظهارات خصمانه و بی ادبانه سفیر عربستان سعودی در عراق موجی از اعتراضات گسترده مردم و شخصیتهای سیاسی این کشور را برانگیخته است، وی با انتشار تصاویری از اهدای مبالغ مالی برای حمایت از ایتام شهر فلوجه خبر داده است.

تروریست پروری سفیر شیطان در عراق+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده سفیر سعوی در حال اهدای دو فقره چک 1 میلیون دلاری و 600 هزار دلاری به یکی از مسئولان عراقی تحت عنوان حمایت از هزار یتیم شهر فلوجه تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش و همچنین حمایت از فرزندان کشته شدکان گروه شبه نظامی پیشمرگه مسعود بارزانی مشاهده می شود. فعالان عراقی در واکنش به انتشار این تصاویر عربستان سعودی را حامی اصلی داعش در نبرد علیه مردم عراق معرفی کرده و واستار توقف حمایت مالی، تسلیحاتی و نیرویی این کشور از این گروه شده اند. طی روزهای گذشته سرهنگ سامر السبهان سفیر عربستان سعودی بارها نیروهای نظمی عراقی مشارکت کننده در عملیات آزادسازی فلوجه را مورد توهین قرار داده بود که با واکنش مردم عراق مواجه و خواسار اخراج وی از این کشور شده اند.

تروریست پروری سفیر شیطان در عراق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    لعنت خداوند بر اعراب وهابی نحس نجس وحشی در واقع برای داعشی چک کشیده تا مردم بیگناه
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    تا مردم عراق این تروریست رو ازکشورشون نندازن بیرون داعش و بچه های دیگر سعود رو هم نمی تونن بیرون کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس