کد خبر 585082
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.

دختر حیوان آزار شیشه‌ای متواری شد +فیلم و عکسبه گزارش مشرق،  اوایل فروردین امسال بود که دختر جوانی به نام م.م با انتشار 4 ویدئو در اینستاگرام از رفتار خشن خود با حیوانات پرده برداشت. این دختر با انتشار این ویدئو ها مدعی شد که کلینیک نگهداری از حیوانات دارد و در این کلینیک از حیوانات ها به روش خودش نگهداری و آنها را آموزش می دهد.
 
در یکی از کلیپ های بسیار خشن این فرد، او پایش را روی گلوی سگ گذاشته و گلوی سگ را فشار می دهد یا در کلیپی دیگر سر سگ ها را به زمین می کوبد.
 
پس از انتشار این کلیپ تعدادی از افرادی که سگ های خود را برای نگهداری به این فرد سپرده بودند، مقابل خانه او تجمع کرده و خواستار تحویل گرفتن حیوان خود شدند. موضوعی که با مخالفت این فرد آزارگر مواجه شده و سرانجام با دخالت کلانتری محله موضوع با تحویل دادن سگ ها به پایان رسید.اما دختر آزارگر مجبور به فرار از خانه اش در محله ملاصدرا و زندگی مخفیانه در چند نقطه دیگر شهر شد.
 
دختر جوان روانی است
 
زن جوانی که حیوانش را برای نگهداری به خانوم م سپرده است در مورد علت سپردن حیوانش به این فرد گفت: در نوروز قصد رفتن به مسافرت خارج از کشور را داشتم و نمی توانستم حیوانم را با خودم ببرم. در اینترنت با تبلغ مرکز نگهداری و تربیت حیوانات روبرو شدم و پس از تماس با شماره مورد نظر این خانم خود را حامی حیوانات معرفی کرد.
 
زن میانسال اضافه کرد: بعد از اینکه با هم قرار گذاشتیم قرار شد او حیوانم را 10 روز نگهداری کند اما بعد از چند روز متوجه انتشار فیلم حیوان آزاری از سوی او شدم. وقتی به ایران بازگشتم او از دادن حیوان من خودداری کرد که به همین دلیل تصمیم گرفتم شکایت کنم. وقتی به کلانتری رفتم متوجه شدم من نفر هفتم هستم که برای گرفتن حیوانم شکایت کرده ام. این فرد روانی است و بویی از انسانیت نبرده است.
 
 
شکایت از دختر حیوان آزار
 
انتشار تصاویر خشن و تکان دهنده از حیوان آزاری های او و رجز خوانی برای صاحبان این حیوانات کافی بود تا در همان زمان افراد مختلفی با با مراجعه به پلیس از این فرد شکایت کنند.
 
مسعود جاریانی عضو انجمن حیوانات بی آزار در مورد این فرد می گوید:وقتی فیلم های منتشر شده از این دختر را دیدم متوجه اختلالات روانی در او شدیم. اگر کسی از اندک سلامت روحی نیز برخوردار باشد دست به چنین اقداماتی نمی زند. این فرد که بیمار روانی است از حیوان آزاری لذت می برد و با این کار عقده های درونی خود را تخلیه می کند. فکر می کنم او باید هرچه سریعتر تحت درمان قرار گیرد.
 
این حامی حقوق حیوانات تاکید کرد: بعد از انتشار این ویدئو ها ما به همراه چند گروه دیگر شکایت خود را مطرح کرده و همچنان پیگیر آن هستیم. این فرد علاوه بر نداشتن تعادل روحی و روانی از بی ادبی مفرط نیز رنج می برد و به بدترین شکل حامیان حیوانات را مورد توهین قرار می دهد.
 
جاریانی اضافه کرد: اگر همانند چند پرونده دیگر که در اردبیل و گلستان وجود داشت با این فرد نیز برخورد شود دیگر عده ای نو کسیه روانی به خود اجازره نمی دهند با موجودات خلق شده توسط خداوند اینگونه رفتار کنند.
 
فرار پس از مصاحبه با رادیو بیگانه
 
با افزایش انتقادات از این فرد و ثبت شکایت های مختلف از سوی انجمن های حامی حیوانات  این فرد با ارگان رسمی پنتاگون (رادیو فردا) مصاحبه و اقدامات و کارهایش را توجیه کرد.
 
این حیوان آزار افراد تجمع کننده مقابل خانه اش را افرادی دانست که به تحریک برخی دیگر مقابل خانه او تجمع کرده بودند.

پس از انتشار این مصاحبه عامل اصلی حیوان آزاری چند وقتی را متواری و در خانه های مختلف سپری کرد.  تا اینکه پس از فروکش کردن این موضوعات او بار دیگر اقدام به انتشار فایل های صوتی تهدید کننده و صدای حیوان آزاری کرد.
 
دختر جوان این بار بی ابا تر از قبل اقدام به انتشار فایل های صوتی حیوان آزار و تهدید حامیان حقوق حیوانات کرده است.
 
تهدید و حیوان آزاری که هیچ وقت تمام نمی شود
 
دختر جوان که به گفته خودش از مشکلات روحی رنج برده و براساس اعلام فعالان حامی حقوق حیوانات  مواد مخدر نیز مصرف می کند، به گفته یکی از اعضای انجمن هر بار پس از مصرف مواد مخدر-شیشه- اقدام به حیوان آزاری کرده و پس از خارج شدن از توهم مواد در کنار سگ ها اقدام به گریه کردن می کند!
 
این فرد ادامه داد: خانوم م.م با گرفتن فیلم از صحنه های حیوان آزاری، لذت روحی برده و فکر می کند وقتی این حیوانات را مورد ضرب و شتم قرار می دهد،روحش آرام می گیرد در حالی که این موضوعات همگی تاثیر مواد مخدر است.او اخیرا پس از مشکلاتی که برایش به وجود آمده است با انتشار صدا اقدام به تهدید و حیوان آزاری می کند.
 
پلیس فتا موضوع را پیگیری می کند
 
یک مقام مسئول پلیس فتا در این باره گفت: انتشار تصاویری که باعث جریحه دار شدن روح افراد جامعه شود را پیگیری می کنیم. در ماه های اخیر متاسفانه تعداد زیادی کلیپ حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر شد.
 
وی ادامه داد: در چند کلیپ دختر جوانی اقدام به ضرب و شتم سگ ها می کند که ما این موضوع را پیگیری می کنیم. نمی توان علاوه بر موضوع حیوان آزاری از جرم انتشار فحاشی های رکیک در فضای مجازی گذشت.
 
اخیرا فایل های صوتی جدیدی از این حیوان آزار منتشر شده است که او با بکار بردن کلمات زشت و رکیک دوستانش را تهدید می کند.
 تمامی تهدیدات ویدئویی و صوتی این متهم در شبکه های مجازی وجود دارد. ضمن اینکه او پس از هر بار انتشار تهدیداتش مدتی را متواری شده و به زندگی زیر زمینی در مخفیگاه هایش می پردازد. این فرد همچنین با انتشار صدایی از یک سگ در هنگام شکنجه و آزار و اذیت، دوستانش را تهدید می کند که در صورت برآورده نکردن خواسته هایش حیوانات آنها و خود آنها را به سرنوشت حیوان آزار دیده دچار می کند.
 
تهدید افراد به سوزانده شدن در اسید
 
در حالیکه تهدیدات خانم حیوان آزار بار دیگر در فضای مجازی آغاز شده است، این فرد علاوه بر توهین به نوامیس حامیان حقوق حیوانات در چند مورد آنها را به خون و خونریزی و سوزانده شدن در اسید تهدید می کند. این فرد که هیچ حریمی برای خود قائل نیست،در تازه ترین اقداماتش بار دیگر حیوان آزاری را آغاز کرده و با این کار نسبت به حذف رقیبان اعلام آمادگی کرده است.

{$sepehr_media_1587835_400_300}

دانلود

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 389
  • غیر قابل انتشار: 77
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    80 47
    واقعا این فرهنگ مزخرف حیوون نگه داشتن تو خونه هم مزاحم صاحب حیوونه هم برخلاف حقوق حیواناته شما رو به خدا تو که انسان افریدهشدی حاضری یک شب میون حیوونا و مثل اونا زندگی کنی چرا حیوون بدبخت رو به خاطر خودخواهی خودتون از غرایزش دور میکنید به خدا باید جوابگو باشید انجام هر کاری درست نیست حتی اگه رایج بشه کمی تفکر میتونه مانع بروز خیلی مشکلات بشه.
    • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      زن دیوانه
    • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 0
      زن دیوانه
    • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 2
      زن دیوانه
  • حمید ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    همین کارهارو باید باخودش بکنن
  • محمدی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    73 9
    پلیس فتا لطفا ...
  • حامد ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    81 6
    خدا لعنتش کنه...
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    63 5
    دیونه
  • محمدرضا ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    72 6
    از این مسخره بازی ها تو کشور نداشتیم که اونم اضافه شد.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    40 21
    باید کارمون به جایی میرسید که برای حفظ حقوق حیوانات به پلیس متوسل شویم اینجا جامعه انسانهاست یا حیوانات چرا بعضیها قصد دارند تمام مرزهای انسانیت را درنوردند آنهم با ورود به قلمرو حیوانات
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    32 14
    نیروی انتظامی تشکر تشکر
  • 007 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    75 6
    این دختر روانی فقط زورش به توله سگ ها میرسه جرات داره به بزرگاش دس بزنه
    • ابوالفضل یارلو IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      29 7
      گل گفتی جرات داره به ژرمن پلیسی دست بزنه
  • سولماز ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    24 56
    اولا نگه داشتن سگ در خانه قبیح است دوما مرفحین بی درد دارند3نوکرسگشون سگ ازاره4فقط اینو کم داشتیم نیروانتظامی بگرده........... مشرق تورا چه شده.......... مردم اخرالزمان داخلند...
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    39 6
    پلیس محترم با شکنجه این موجود روحم آزار دید. دادستان محترم خواشمندیم از طرف همه انسان ها اقدام به شکایت برعلیه این عفریته نمایید. واقعا وقتی این حیوان ناله میکردی جانم سوخت.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    34 4
    عجب روانی نفهمیه. الهی بمیرم برای دست و پا زدنش :'( خیالت راحت شد مشرق همینو میخواستی؟ با گزارش های مکررت علیه سگ ها مولد خشونت در قبال این طفل معصوم ها شدی.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    19 3
    تو هم دست کمی از اون روانی نداری
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    20 10
    وقتی اتومبیل وارد شد تبعات مثبت و منفی داشت اما مثبتش بیشتر بود بهش عادت کردیم اما نگهداری سگ وقتی از فرهنگ غرب وارد کشور شد تبعاتی داره که من خودم مثبتی توش ندیدم
  • اهوازی ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    22 15
    باید قانون منع نگهداری حیوانات خانگی غیر ضرور در ایران تصویب شود.حیوانات حق دارد آزادانه زندگی کنند
  • علی1080 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    21 4
    خدا لعنتش کنه، متأثر و ناراحت کرد منو
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    29 5
    خدا لعنتت کنه روانی که حیوونای بی ازار اذیت میکنی این وحشی باید مجازات بشه
  • هادی از مشهد ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    24 3
    خدا جایه حق نشسته بلاخره عاقبته این ظالم رو هم میبینیم اهه مظلوم گریبان گیرش میشه فرقی نداره انسان باشه یا حیوان
  • نيكتا ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    8 13
    چرا شما اشاعه مى دهيد؟ اشاعه كار زشت، گناه است. *كساني كه دوست دارند زشتيها در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكي براي آنها در دنيا و آخرت است* سوره نور، آيه ١٩
  • نيكتا ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    10 14
    چرا شما اشاعه مى دهيد؟ اشاعه كار زشت، گناه است. *كساني كه دوست دارند زشتيها در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكي براي آنها در دنيا و آخرت است* سوره نور، آيه ١٩
  • علی ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    15 8
    مشرق جان، دقیقا کامنت من چه مشکلی داشت که غیر قابل انتشار بود؟:؟ به کسی توهین شده بود؟ نشر اکاذیب بود؟ سیاسی بود یا چیزی؟ کامنتا زیاد میشه دیگه همینجوری از خستگی رد میکنیا!:)
  • شمامه ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    34 7
    واقعا مریضه این زن ..متاسفم برا اینجور جریانها که تو کشورمون اتفاق میفته.
  • علی اکبر ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    31 7
    باید بااین افراد همین بلا که سر حیوان اورده سر خودش بیا وریم تشکر از نیروی انتزامی
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    39 6
    سلام.از خداوند میخواهم عاقبت همه ی ما انسان هارو بخیر کنه.
  • بیتا IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
    15 1
    الاهی به حق چهارده معصوم بمیری پلیس فتا چرا هیچکاری نمیکنید منتظرید سگای زبون بسته بمیرن بعد شما دستبه کار بشید خواهش میکنم جون این حیونارو نجات بدین
  • آرسام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    8 1
    باعث تاسف است
  • آرسام IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    6 0
    آزار حیوانات بسیار ناپسند است
  • آرسام IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    9 1
    بسیار دختر بدی بود دختر دیوانه
  • . IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 2
    خدا هدایتتت کنه دختر
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 2
    الهی بمیرم برای سگ بیچاره زن روانی چطور دلت اومد همچین کاری کنی خدا خیرت نده
  • محدثه اصغری IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    5 1
    ایشالا خودشو همین جوری خفش کنن
  • ناشناس IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    9 0
    خیلی کثافتی دختره ... حیوون بد بخت چرا اینجوری میکنی خوبه یکی باهات همین کار رو بکنه مریض روانی.
  • فردی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    3 3
    واقعا نگه داشتن حیوانات اصلا کار درستی نیست ایشون تازه منتشر می کرده کار هاش رو فکر کنین چقدر فرد روان پریش دو قطبی عقده ای وجود دارن که حیوان رو میخرن برای این کار بچه ها رو میخرن اذیت میکنن
  • ss IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    10 1
    واقا دیونست این کارارو باید با خودش کنن
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      5 3
      اگه جرات داری سگ بزرگ رو این طوری شکنجه کن
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    5 1
    متاسم برات برای همچین ادمایی به قدری این ویدیو دل خراش بود که نمیتونم هیپی بگم
  • مهسیما سادات مخبرفر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    6 2
    دختره ی عوضی کثافت دلم میخواد که همین کاری که کردی رو باهات بکنم الهی بری جهنم پلیس سریع بیا این دختر رو بنداز زندان تا وقتی که مرد اصلا هم بهش غذا و اب نده من 8 سالمه
  • مهسیما IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    8 0
    دختره ی روانی دلم میخواد همین کاری که کردی رو روی تو انجام بدم پلیس سریع این دختر رو بنداز زندان اونم تا وقتی که مرد بهش اصلا غذا و اب نده
  • تینا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 3
    بمیری بیشرف اعدامش کنید الاغ ازتو بهترهبیشور روانی میگی پس همه دوست دارن نه هیشکی بیشور هارودوست نداره
  • حامد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    6 1
    خدایی ما داریم کجا میریم؟
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 1
    اشگ تولسگ ایشالا ه بمیره من دعامیکنم بمیره اشگ اشگ اشگ یعنی همون خر که خودشه اشالاه خداهم تورو مثل سگ تفلی بکشه آنقدر لهد کنه تا جانت درآ ایشالا که سروتنت ازهم تیکه پاره بهشه خدا نبخشتد بمیری اشگ لهبشی توله ی سگ
  • ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    پلیس فتا لطفا
  • یه انسان IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 2
    چی بگم. اون دست و پا زدن سگ بیچاره تو اون دنیا بدبختش میکنه. تقاسشو پس میده.
  • ریحانه صیمری اصل IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 1
    سلام وقت بخیر پیام شبه
  • سجاد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 1
    واقعا زورش به سگ رسیده اون دنیا خدا یکی کاری میکنی همین سگ لگدش کنه
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 4
    ببین چه عرصه رابرصاحبش تنگ کرده که صاحبش مجبور به این کارشده.من میدونم چی کشیده که ناچار به این کارشده.چون کسی که از روی ناآگاهی میگیره وسگ داره دیگه زندگی ندارم...بهتره منطقی باشیم نه احساسی
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      بخدا ک نتونسم تا اخر نگا کنم فیلمو ایشالا خدا ی خاک سیا بشونتت الاهی زمین گیر بشی خدا لعنتت کنه اون حیون چ گناهیی کرده اشکم دراومد جای سگ بیچاره خدا ازت نگذره الاهی یروزی با خدت اینکارو کنن
  • اتریسا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    2 1
    خاک تو سر بی فرهنگت کنن بی شعور خانم از خودش فیلمم میگیره
  • نازنین IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    آخه چیکار به اون سگ بیچاره داری روانی چه گناهی کرده مگه روانی ای کاش به سر خودت هم بیاد
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 0
    فقط دستم بش برسه مثل خودش پام بزارم رو گلوش بفهمه چ دردی داره خواهشن پیداش کنید اجازه ندین اینطوری باحیون بی زبون اینکارو کنه روحیه ام خراب شد خدا لنتش کنه مریض روانی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • آیدا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    باید اعدام میشد زنیکه رسمن دیونن
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت بر هرکسی که از این کارا میکنه
  • سورنا IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    خدا لعنتت کنه کسا فت
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    2 0
    اینو باید گرفت خفه کرد هر عوضی میگه خوب کرده باید این بلارو سرش بیارن
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    دلم واقعا برای سگه سوخت من خودم سگ دارم وقتی این ویدیو رو دیدیم واقعا گریم گرفت و سگم رو تا میتونستم نازش کردم اونم لیسم زد
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    خیلی کثافت هست وبی وجدان این روانی بایدهمین بلاروبه سرش بیارن تادرس عبرتی بشه برای بقیه حیوان آزارهاخداازسرش نگذره وهم این دنیاهم اون دنیاعذابش بده
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    پلیس گرامی شماروبه امام رضاقسم این روانی رادستگیرکنیدوهمین بلاروبه سرش بیاریدواقعاآدم گریش میگیره شماروبه امام حسین قسم نگذاریدبااین زبان بسته هااینکارهاروبکنن
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    ما تو ایران از این لاشخورها زیاد داریم روانی به یکسری بدبخت بیچاره آدم ها که وجودشان مضر باشد میگن روانی این دختر هم روانی بود
  • مرد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    مرض داری این بدبخت رو میزنی انشاالله خدا هم طلافیش رو تو سرت بزنه مفنگی
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    دیوانه روانی
  • حمید از رشت IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    من حامی یا طرفدا حیوانات نیستم ولی انسان که هستم این کار انسان نیست بخدا چطور دلت میاد با یه موجود زنده این کارو بکنی لعنت به تو
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ای کثافت روانی رویای هرکاری باحیوون زبون بسته انجام میده بایدبااونم همین کاروکرد
  • ارش IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    روانی سردر گرفتم مریض
  • محسن رزاقی ((سلام بر حامیان جانداران)) ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    سلام و عرض احترام به همه عزیزانی که دلشان برای این صحنه ها آتش گرفت. ننگ بر تو کاش بفهمی که پا روی خرخره گذاشتن و سرت کوبیده شدن به زمین چه مزه ای داره‌ چکار میکنید افراد مسئول؟
  • مونا نعمتی ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    این زنیکه رو اعدام کنید من دوشبه دارم گریه میکنم یکم غیرت داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس