کد خبر 586540
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: اعظم و دو دخترش در وضعیت مناسبی قرار دارند و یک خیر هم اعلام آمادگی کرده و به‌زودی برایشان خانه خریداری خواهد شد.

آخرین وضعیت زن 30 ساله شکنجه شده مشهدی
به گزارش مشرق، حمید رضا پوریوسف اظهار داشت: در حال حاضر اعظم و دخترانش در مرکز اسکان بهزیستی تحت مراقب هستند و مراحل درمانی و روان درمانی آن‌ها انجام شده است.

وی افزود: بحث حقوقی اعظم و دخترانش در کانون وکلا در حال پیگیری است و یکی از خیران نیز اعلام آمادگی کرده تا یک خانه مستقل برایشان خریداری کند.

پوریوسف تصریح کرد: بهزیستی نیز از اعظم و دخترانش حمایت لازم را دارد البته دوره‌های روان درمانی آن‌ها هنوز ادامه دارد و با توجه به شرایط سختی که برای آن‌ها به‌وجود آمده بود برای رسیدن به شرایط عادی و مطلوب به زمان زیادی نیاز دارند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درباره شرایط همسر اعظم نیز گفت: همسر اعظم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و حکم قطعی وی هنوز صادر نشده است.

وی درباره شرایط فرزند خواندگی در استان خراسان رضوی اظهار داشت: متقاضیان زیادی در این زمینه مراجعه می‌کنند و خانواده پشت نوبت زیاد داریم اما کودکی که شرایط فرزند خواندگی داشته باشد خوشبختانه بسیار کم داریم چرا که اکثر کودکان بهزیستی بدسرپرست هستند و تنها در طرح امین موقت می‌توانیم آن‌ها را به خانواده‌هایی که فرزند دارند و یا بانوان و زنان مجردی که فرزند ندارند بسپاریم.

"اعظم" زن 30ساله‌ای که به همراه دو دخترش 21 روز بدون آب و غذا در خانه حبس شده و مورد خشونت، آزار و شکنجه همسر معتادش قرار گرفته بود.

استانداری خراسان‌رضوی پس از اطلاع از پرونده این زن و دو دختر 8 و 5 ساله‌اش که مورد آزار و اذیت و خشونت همسر معتادش قرار گرفته بودند، پرونده را پیگیری کرده و سپس فرزندانش به مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست منتقل شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    21 روز بدون آب و غذا ؟
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    باید مردم انقدر به این جور آدمها خوبی و محبت کنن تا تمام درداشون از یادشون بره و نگاهشون به جامعه خوب بشه.
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    کی گفته معتاد انسانه؟ کی گفته معتاد مجرم نیست؟معتاد یک اشغاله حتی اگه قبل از اعتیاد ادم خوبی بوده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس