کد خبر 584954
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹

در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در شمال سوریه ساعتی پیش منابع میدانی از هلاکت 3 تن از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) خبر دادند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در شمال سوریه ساعتی پیش منابع میدانی از هلاکت 3 تن از فرماندهان گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) خبر دادند.

ترور سه فرمانده القاعده در شمال سوریه+عکس

بنابر این گزارش، شب گذشته خودروی حامل سه تن از فرماندهان ارشد گروه احرارالشام بنام های "عبدو الحجی، اسامه ابوعبداللهو  ابوالفاروق" در حین عبور از جاده ادلب - اریحا در اثر انفجار بمب نصب شده در زیر آن منهدم شده که به هلاکت فوری هر سه نفر منجر گردید. منابع رسانه ای وابسته به این گروه، تیم های ترور و تخریب داعش را متهم به دست داشتن در این حمله کرده اند. طی ماهه ای اخیر دهها تن از اعضا و فرماندهان موثر گروه های وابسته به ارتش آزاد و القاعده در درگیری های داخلی به هلاکت رسیده اند. هفته پیش در اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده در مقابل مسجد الشعیب در شهر ادلب 15 تن از فرماندهان ازبک و چینی تبار القاعده کشته شده بودند که در تحقیقات مشخص شد عوامل این انفجار از اعضای ائتلاف جیش الفتح به رهبری القاعده بوده اند.

ترور سه فرمانده القاعده در شمال سوریه+عکس

ترور سه فرمانده القاعده در شمال سوریه+عکس

ترور سه فرمانده القاعده در شمال سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    قافیه های اینها شبیه معتادین زباله جمع کن شهر ماست
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    ابوالاغ ها به درک واصل شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس