کد خبر 584492
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

در چند فقره تیراندازی در فاصله زمانی ده ساعته از جمعه شب تا شنبه صبح تقریبا در بخش های جنوبی و غربی شیکاگو چندین نفر کشته و دستکم هجده نفر زخمی شدند.

چندین کشته و زخمی در تیراندازی‌های مختلف در شیکاگو
 به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز شیکاگو اعلام کرد از جمعه شب تا اوایل روز شنبه بیش از بیست نفر در شیکاگو هدف تیراندازی های جداگانه قرار گرفتند.

در چند فقره تیراندازی در فاصله زمانی ده ساعته از جمعه شب تا شنبه صبح تقریبا در بخش های جنوبی و غربی شیکاگو چندین نفر کشته و دستکم هجده نفر زخمی شدند. به گفته پلیس، شنبه صبح یک نفر بر اثر اصابت گلوله در منطقه وست انگلوود (West Englewood) در جنوب غربی شیکاگو کشته شد. در حالی که این مرد 32 ساله در ساعت پنج و بیست دقیقه صبح در خودرو خود نشسته بود، مردی به وی نزدیک شد و به سر او شلیک کرد. وی در دم جان سپرد.

حدود ساعت سه و پانزده دقیقه صبح نیز در منطقه واشنگتن هایتس (Washington Heights) یک نفر با شلیک چندین گلوله از سوی دو مرد دیگر جان خود را از دست داد.

کمتر از سی دقیقه بعد، جسد مردی در  منطقه اوستن در غرب شیکاگو که با شلیک گلوله کشته شده بود، پیدا شد.

حدود ساعت دو و پنجاه دقیقه صبح، در یک تماس تلفنی به پلیس اطلاع داده شد که فردی حدود 35 ساله در خیابانی در لارامی شمالی (North Laramie) بی حرکت افتاده است. وی از قسمت پشت سر هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده بود.

به گزارش پلیس شیکاگو، روز جمعه در یک تیراندازی در شمال غربی میدان لوگان یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. این تیراندازی در ساعت شش و چهل و نه دقیقه بعد از ظهر اتفاق افتاد.
در تیراندازی های دیگر، یک مرد بیست ساله هدف چندین گلوله قرار گرفت و در دم جان داد و یک مرد 21 ساله نیز از ناحیه پا هدف قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته پلیس، در ساعت سه و پنجاه و پنج دقیقه صبح نیز یک زن 34 ساله در بزرگراه ساوت کیلر (South Keeler) در حال رانندگی بود که یک خودرو از عقب به سمت وی شلیک کرد. این زن از ناحیه کتف و دست چپ زخمی شد.

یک پسر 14 ساله نیز حدود سه صبح در خیابانی در انگلوود (Englewood) از قست گوش راست خود هدف شلیک گلوله قرار گرفت و زخمی شد.دستکم پانزده نفر دیگر نیز از این تیراندازی ها زخمی شدند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس