کد خبر 587499
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

اخباری از تیراندازی در فرودگاه دالاس آمریکا مخابره شده است.

 به گزارش مشرق، شبکه بی‌بی‌سی از وقوع یک تیراندازی در فرودگاه دالاس آمریکا خبر داد. تصاویر ویدئویی زنده نیز از محل وقوع تیراندازی در محوطه فرودگاه دالاس خبر می دهند. پلیس در ابتدا اعلام کرد ظاهرا مردی پس از ربوده شدن در نزدیکی فردگاه دالاس کشته شده است .

ویدئو منتشر شده از وقوع  هرج و مرج در محل وقوع حادثه حکایت دارد، بطوریکه حاضران در پی شنیدن صدای 9 شلیک با داد و فریاد در حال فرار به سمت محل تحویل چمدان ها خود بوده اند.

در این ویدئو یک افسر پلیس دیده می شود که با نشانه گرفتن اسلحه خود به سوی فردی دیگر از وی می خواهد به زمین بنشیند. در این حال ، مقامات آتش نشانی شهر دالاس گفته اند یک نفر بر اثر جراحت  به بیمارستان منتقل شده است .

‌‌تیراندازی در فرودگاه دالاس از سوی یک افسر پلیس و در پی وقوع مزاحمتی خانوادگی به وقوع پیوسته است.

به گزارش سی ان ان افسر تحقیق حادثه تیراندازی در فرودگاه دالاس در شرح آنچه اتفاق افتاده، گفت: این حادثه در خارج از سالن اصلی فرودگاه و زمانی رخ داد که در پی مجادله زن و مردی سیاه پوست ،مرد سیاه پوست ضمن ایجاد مزاحمت ، با سنگ به اتومبیلی که زنش در آن پناه گرفته بوده حمله کرد.

در این هنگام افسر پلیس حاضر در صحنه مداخله می کند اما فرد مهاجم در مقابل به سمت افسر مورد نظر حمله کرده و در نهایت افسر پلیس مبادرت به تیراندازی می کند که در این تیراندازی فرد مهاجم مجروح و به بیمارستان منتقل می شود .

پیش تر شبکه ان بی سی با استناد به تصاویر ویدئویی زنده از محل وقوع تیراندازی در محوطه فرودگاه دالاس که بعدالظهر روز جمعه رخ داد، از کشته شدن فردی پس از ربوده شدن در نزدیکی این فردگاه خبرداده بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس