کد خبر 584432
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از انجام عملیات بامدادی برای دستگیری اعضای یک باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در این شهرستان و کشف ده‌ها کیلوگرم حشیش خبر داد.

پاتک بامدادی پلیس به باند خانوادگی توزیع مواد مخدربه گزارش مشرق، سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به دستگیری یک زن و مرد سابقه‌دار توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان پاکدشت در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال رصد پلیس در خصوص فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و گزارشات به دست آمده درباره فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت، به صورت نامحسوس اعضای این باند را زیر نظر گرفتند.
 
فرمانده انتظامی پاکدشت اضافه کرد: در بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده مشخص شد که یک زن و مرد، دست به تشکیل یک باند توزیع مواد مخدر زده‌اند و مبادرت به توزیع مواد مخدر خصوصاً «حشیش» در سطح شهرستان می‌کنند.
 
وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی تکمیلی و مشخص شدن محل نگه‌داری مواد مخدر این زن و مرد، ماموران پلیس هماهنگی لازم با مقامات قضایی را انجام دادند و در عملیاتی ضربتی، این زن و مرد را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
 
آدینه‌وند با بیان اینکه هر دو متهم بازداشت شده در این عملیات دارای سابقه دستگیری قبلی بودند، گفت: در این عملیات که در ساعت 2 بامداد روز گذشته انجام شد، ماموران پلیس موفق به کشف حدود 82 کیلوگرم حشیش از محل اختفای این زن و مرد شدند که مواد مخدر مکشوفه به همراه متهمان تحویل مقام قضایی شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس