کد خبر 581163
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این متهم به جرم قاچاق ۱۰۱ کیلوگرم حشیش دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

کشف ۱۰۱ کیلوگرم حشیش در پایتختبه گزارش مشرق، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران را دارد.
 
وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودروی وی نیز صادر و بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
 
سرهنگ بخشنده، عنوان کرد: پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی بلاخره خودروی این متهم که یک تانکر بود، در محدوده محور یزد به سمت تهران شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف و متهم بازداشت شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودروی متهم ۱۰۱ کیلوگرم حشیش در بسته بندی های مختلف کشف شد.
 
وی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای انقلاب معرفی شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس