کد خبر 582984
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

انفجار تونل ۵۰ متری داعش در دیرالزور و تسلط بر ۱۶ روستا در حومه حلب از سوی نیروهای سوریه و هلاکت شماری از تکفیری ها در عملیات ارتش سوریه در حمص از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع سوری اعلام کردند: بر اثر حملات موشکی تروریست های داعش به مناطق القصور و الجوره در شهر دیرالزور سوریه دو نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
 
منابع مذکور بیان کردند: ارتش سوریه موفق به انفجار تونلی به طول ۵۰ متر که به یکی از مراکز داعش مرتبط می شد، شدند. این تونل در کوی العرفی در دیرالزور بود و تعدادی از تروریست ها در داخل این تونل کشته و زخمی شدند.
 
این منابع همچنین گزارش دادند: ارتش سوریه طی عملیاتی، موفق به هلاکت بیست تروریست وابسته به جبهه النصره در مناطق الزکاة و حصریا و اللطامنه در حومه شمالی حماه شد.
 
در محور روستای خربه الجامع در جنوب استان حماه نیز ارتش سوریه با اجناد الشام درگیر شد. تروریست ها روستای اکراد ابراهیم را با گلوله های موسوم به توپ جهنمی هدف قرار دادند.
 
در منطقه تپه های الحمر در حومه سلمیه، نیروی هوایی سوریه مراکز داعش را هدف قرار داد که بر اثر آن ادوات داعش منهدم شد.
 
در حلب جنگنده های سوری مواضع تروریست ها را در جاده کاستیلو و فلکه الجندول و اردوگاه حندرات را هدف قرار دارند. همچنین مواضع تروریست ها در این منطقه گلوله باران شد.
 
نیروی هوای سوریه مواضع تروریست های داعش را در شرق شهر تدمر در استان حمص هدف قرار داد که بر اثر آن یک ستون وابسته به داعش منهدم شد و شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
 
منابع سوری گزارش دادند: نیروهای سوریه دموکراتیک بر ۱۶ روستا در نزدیکی منبج در حومه حلب پس از درگیری های سنگین با داعش مسلط شدند. این در حالی است که منطقه غرب رود فرات و اطراف سد تشرین در حومه شمال شرقی حلب عرصه درگیری میان نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش از سوی دیگر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    ملت سوریه مواظب باشید کشورتان تکه تکه نشود مواظب باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس