کد خبر 582914
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

یک فوتسالیست ملی پوش مراکشی که در جام جهانی نیز بازی کرده، ۱۰ ماه پس از پیوستن به داعش در حلب سوریه به هلاکت رسید.

هلاکت ورزشکار مراکشی عضو داعشبه گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «آرانیوز» سوریه، «دیده بان حقوق بشر شمال» در مراکش روز سه شنبه اعلام کرد که «محمد حاتم الوهابی» ملقب به «حلاوه»، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال این کشور پس از گذشت ۱۰ ماه از پیوستنش به گروهک تروریستی داعش، در نبردهای اخیر در حومه استان مرزی حلب در شمال غرب سوریه از پای درآمد.

بر اساس این گزارش، منابع آگاه در شهر ساحلی «تطوان» در شمال مراکش در این باره اعلام کردند که خانواده این فوتسالیست مراکشی دارای سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند، پس از مدتی بی خبری، از طریق تماس تلفنی مطلع شدند که وی در درگیری های روز یک شنبه تروریست های داعش با گروه های مخالف نظام حاکم در سوریه در حومه حلب به هلاکت رسیده است.

این فوتسالیست ۲۵ ساله که سابقه بازی در لیگ های مراکش، قطر و کویت را در کارنامه خود دارد، در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی به گروهک تروریستی داعش پیوست و خانواده و نزدیکان خود را شگفت زده کرد.

جالب این که تیم ملی فوتسال مراکش در جام جهانی تایلند با ایران، اسپانیا و پاناما هم گروه بود و حلاوه نیز در باخت ۲ بر یک کشورش برابر فوتسالیست های کشورمان روی نیمکت ذخیره قرار داشت.
منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس