کد خبر 581943
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

منابع محلی در شمال سوریه اعلام کردند که تعداد ۱۰۰۰ نفر از عناصر موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه وارد شهر عین‌عیسی در حومه شمالی شهر الرقه شدند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در شمال سوریه اعلام کردند که 1000 نیروی نظامی از نیروهای موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه و گروه‌های همپیمان آن وارد شهرک «عین‌عیسی» واقع در حومه شمالی الرقه شدند.

این در حالی است که فرماندهای نیروهای کُرد اعلام کردند که محور چهارم نبرد را نیز در حمله به الرقه راه اندازی کرده‌اند که این محور از شرق رود فرات شروع می‌شود، هدف آن کنترل شهر «الطبقه» واقع در غرب شهر الرقه است.

علاوه بر این فرماندهی نیروهای دمکراتیک سوریه اعلام کردند که مسافتی برابر با 9 کیلومتر در طول و 5 کیلومتر در عرض را از زمان آغاز عملیات آزادسازی الرقه از سیطره داعش آزاد کرده است. این نیروها همچنین اعلام کردند که با پشتیبانی هوایی ائتلاف مبارزه با داعش توانسته‌اند 10 روستا و تعداد زیادی از مزارع را آزاد کند.

حملات هوایی سنگین به خان طومان و حومه جنوبی حلب

همچنین در شمال سوریه نیروی هوایی این کشور و روسیه حملات سنگینی را علیه مواضع گروه‌های تکفیری در شهرک العیس، اطراف خان طومان، الزربه و منطقه ایکاردا در حومه جنوبی حلب انجام دادند.

همچنین ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی در جبهه حندرات واقع در حومه شمالی حلب به شدت درگیر شد و بر اثر حمله خمپاره ای تروریست ها طی 48 ساعت گذشته در حلب 11 غیر نظامی به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر هواپیماهای ارتش سوریه سئوالات امتحانی سال سوم دبیرستان را بر فراز دو شهر تحت محاصره فوعه و کفریا منتشر کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    {از سوی دیگر هواپیماهای ارتش سوریه سئوالات امتحانی سال سوم دبیرستان را بر فراز دو شهر تحت محاصره فوعه و کفریا منتشر کردند.} فازشون چیه دقیقا؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس