تیزر تلویزیونی رمان «ملاقات در شب آفتابی» تولید و از سیمای جمهوری اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، تیزر تلویزیونی رمان «ملاقات در شب آفتابی» تولید و از سیمای جمهوری اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

«ملاقات در شب آفتابی» رمانی است که در آن علی موذنی با زبان ادبیات از ایثارگران دفاع مقدس و با امضای کریم صفایی نوشته است. در این رمان نویسنده بخشی از خاطرات چند ایثارگر دفاع مقدس را مرور می‌کند. پرداخت خوب داستان که فرایند تهیه خاطرات تا یافتن چند نفر از ایثارگران و رساندن آن‌ها به یکدیگر را در بردارد، فراز و فرودهای متعددی دارد که در قالب پیاده کردن نوار خاطرات جانبازان پیگیری می‌شود. این کتاب را انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب کرده است.

این رمان برای نخستین‌‌بار در سال ۷۴ منتشر شده و در طول این سال‌ها ۹ مرتبه تجدید چاپ شده که در مجموع بیش از ۲۹ هزار نسخه از آن به فروش رسیده است و در پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» نیز ۲۱ هزار نسخه از آن راهی کتابفروشی‌ها شده است.

تیزر تلویزیونی «ملاقات در شب آفتابی» به تهیه‌کنندگی پویش «روشنا» و کارگردانی پاشگاه فیلم سوره تولید شده است و از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن خواهد رفت.

پنجمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت سه کتاب آغاز شده است و افزون بر «ملاقات در شب آفتابی» دو کتاب دیگر را هم معرفی کرد.

«شهر ضرب‌المثل‌ها» نوشته حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری برای مخاطبان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. بنا بر مقدمه این کتاب، «ضرب‌المثل‌های شیرین ایرانی»، مالامال از درس‌های زندگی ساز و پندهای حکمت آموز است. همه کسانی که دستی در تعلیم و تربیت دارند، باید قدر این ثروت را بدانند و از لطافت لفظی و معنوی آن، برای تلطیف دل‌ها و تربیت جان‌ها بهره گیرند.

«گام‌های سلوک» به قلم حسن قدوسی‌زاده نیز دیگر کتابی است که در این پویش به مخاطبان معرفی شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: «گام‌های سلوک، دستورالعمل‌هایی در زمینه سیر و سلوک و خودسازی است.»

در این نوشتار سعی شده است برای استفاده جوانان به ویژه قشر دانشجو چهل دستور و توصیه اخلاقی برای تهذیب نفس و راهیابی به درجات کمال انسانی ارایه شود. این کتاب از سوی دفتر نشر معارف راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس