کتاب «گام‌های سلوک» در چاپ اول 3 هزار نسخه و در چاپ‌های دوم تا پنجم نیز 2 هزار نسخه از آن منتشر شده بود و با احتساب این ۳ چاپ بیش از ۳۱ هزار نسخه از این کتاب تاکنون راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، چاپ سوم کتاب «گام‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده راهی بازار کتاب شد.

این کتاب که یکی از ۳ کتاب محوری این دوره از پویش کتابخوانی «روشنا» است دفتر پنجم از مجموعه دفاتر ملکوتی است که در آن پندها و توصیه‌های اخلاقی برای تربیت نفس در قالب چهل گام ارائه شده است. این کتاب دستورالعمل هایی در زمینه سیر و سلوک و خودسازی است. در این نوشتار سعی شده است جهت استفاده جوانان به ویژه قشر دانشجو چهل دستور و توصیه اخلاقی برای تهذیب نفس و راهیابی به درجات کمال انسانی ارایه گردد. این کتاب از سوی دفتر نشر معارف منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

بر اساس این گزارش، از کتاب «گام‌های سلوک» در چاپ اول مسابقه و چاپ ششم از ابتدای انتشار آن، 5 هزار نسخه منتشر شده بود همچنین برای چاپ دوم مسابقه(چاپ هفتم) نیز 5 هزار نسخه دیگر از آن راهی کتابفروشی‌ها شده بود و اکنون در چاپ سوم مسابقه(چاپ هشتم) نیز ۱۰ هزار نسخه از این کتاب اخلاقی راهی مراکز توزیع و فروش کتاب شده است.

بنا بر این گزارش از کتاب «گام‌های سلوک» در چاپ اول 3 هزار نسخه و در چاپ‌های دوم تا پنجم نیز 2 هزار نسخه از آن منتشر شده بود و با احتساب این ۳ چاپ بیش از ۳۱ هزار نسخه از این کتاب تاکنون راهی بازار کتاب شده است.

پنجمین پویش کتابخوانی «روشنا» با محوریت 3 کتاب آغاز شده که رمان «ملاقات در شب آفتابی» اثر علی موذنی و «شهر ضرب‌المثل‌ها» برای کودکان اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری دو کتاب دیگر این پویش است. همچنین چهارمین دوره پویش «مطالعاتی روشنا» با محوریت رمان «نامیرا» اثر صادق کرمیار برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و بیش از 120 هزار نسخه از آن در این پویش به فروش رسید.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» می‌توانند از فروشگاه‌های اینترنتی «من و کتاب» و «پاتوق کتاب فردا» آنها را خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس