کد خبر 582570
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق از نقش نیروهای بسیج مردمی(الحشد الشعبی) در عملیات آزاد سازی شهر فلوجه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، الجبوری امروز(سه شنبه) هنگام بازدید از گردانهای الجهاد یکی از واحدهای الحشد الشعبی عراق از پیروزیهای بدست آمده در سایه همکاری و هماهنگی نیروهای ارتش، امنیتی الحشد الشعبی و تمام واحدهای آن و اخراج تروریست های داعش از مناطق و شهرهای مختلف عراق تقدیر کرد.

دراین دیدار حسن الساری فرمانده گردانهای الجهاد ضمن تاکید بر ضرورت ایستادگی و همراهی مردم و مسئولان عراق دریک صف واحد درکنار نیروهای ارتش و الحشد الشعبی، از نبرد با تروریست های داعش به عنوان دفاع مقدس از عراق یاد کرد.  

وی خاطرنشان کرد که این نبردی برای مقابله و از میان برداشتن برنامه های دشمنان ملت عراق است که تلاش می کنند میان مردم درگیری و اختلافات طائفه ای و فرقه ای راه بیاندازند.

عملیات آزاد سازی شهر فلوجه و مناطق اطراف آن از اشغال تروریست های داعش از دوشنبه هفته گذشته با فرمان حیدرالعبادی به عنوان فرمانده قوای مسلح عراق آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دراین مدت ضمن وارد آمدن خسارت های گسترده به تروریست های داعش، مناطقی دراطراف فلوجه از اشغال آنان آزاد شده و تعدادی از خانواده های تحت محاصره داعش، از به مناطق امن منتقل شده اند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    ایشان چاقو دو سر است، خدا کند مخبر داعش نباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس