کد خبر 581401
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

احتمال دارد تیم منتخب وزنه‌برداری کشورمان با ۵ وزنه‌بردار در مسابقات بین‌المللی جام فجر شرکت کند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک ریو روزهای 11 تا 13 خرداد ماه جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که شنیده می‌شود احتمال دارد تیم منتخب  کشورمان با 5 وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کند.

بعد از تصمیم و اعلام شورای عالی فنی وزنه‌برداری، 9 وزنه‌بردار مجوز حضور در جام فجر و اردوی المپیک ریو را بدست آوردند تا ترکیب نهایی 5 نفره وزنه‌برداری برای حضور در المپیک از بین همین نفرات انتخاب شود، اما بعد از مصدومیت نصیر شلال و سپس خط خوردن کیا قدمی از اردوی المپیکی وزنه‌برداری، شنیده می‌شود به احتمال زیاد بهادر مولایی نیز به دلیل مصدومیت و با توجه به اینکه در دو گزینشی برای کسب سهمیه المپیک شرکت کرده است، در این مسابقات به میدان نخواهد رفت.

از طرفی گفته می‌شود کیانوش رستمی هم با توجه به قطعی شدن حضورش در المپیک، تمایلی به حضور در این مسابقات ندارد مگر اینکه با اصرار و توصیه مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مجاب به حضور در این مسابقات شود.

پیش از این گفته می‌شد قرار است تیم ملی با ترکیبی کامل در این مسابقات به میدان برود، اما حالا شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که شاید تیم ملی با 5 یا نهایتا 6 وزنه‌بردار در جام فجر شرکت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس