کد خبر 580711
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: خیلی‌ها می‌گویند که به تنهایی نمی‌توانم وزنه بزنم و رکوردشکنی داشته باشم اما بدانند که من با علم روز دنیا تمرین می‌کنم.

به گزارش مشرق، رکوردشکنی کیانوش رستمی در فاصله زمانی کمتر از سه ماه مانده به المپیک مورد توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

بر خلاف نظر برخی از افراد که اقدام او را غیر حرفه‌ای دانستند و معتقدند نباید فیلم رکوردشکنی او پخش می‌شد، رستمی می‌گوید تمرینات عادی خود را دنبال می کرده است.

رستمی درباره اینکه با این رکوردشکنی خواسته برای حریفان روس و چینی خود خط و نشان بکشد، بیان کرد: اصلا این طور نیست، من تمرینات حرفه‌ای خود را با علم روز دنیا جلو بردم. خدا را شکر در این مدت تمریناتم خیلی خوب پیش رفت. البته هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام، با این حال 220 کیلوگرم را به راحتی زدم و حتی بیشتر از این نیز جا داشت وزنه بزنم اما لزومی ندیدم.

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند برای رکوردشکنی زود بود؟ تصریح کرد: نه. چون تمرینات عادی‌ام را انجام دادم. همانطور که خیلی‌ها می‌گویند کیانوش رستمی نمی‌تواند به تنهایی وزنه بزند و رکوردشکنی داشته باشد این را باید بدانند او با علم روز دنیا جلو می‌رود. من مهم‌ترین برنامه‌ریزی را برای خودم دارم. تلاشم این است که پرچم ایران را به اهتزاز درآورم، از این رو سخت تمرین می‌کنم تا در مسابقات خود را نشان دهم.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان در مورد اینکه در المپیک هر نتیجه‌ای بگیرد فدراسیون پشت او قرار دارد یا مسئولیت با خودش است، گفت: من تمام مسائل کاری خود را با فدراسیون و کمیته فنی که پیشکسوتان درآن حضور دارند در میان می گذارم و همه موافقت کرده‌اند، در غیر این صورت پس چرا به تنهایی در تهران تمرین می‌کنم؟ مسلما کار به صورت گروهی پیش می‌رود و همه برای به اهتزاز درآمدن پرچم ایران تلاش می‌کنند.

رستمی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود در آستانه المپیک اجازه نمی‌داد درگیر مسائل حاشیه‌ای شود؟ تصریح کرد: نمی‌گذارم حاشیه‌ای به زندگی‌ام نزدیک شود. من صحبتی نمی‌کنم که بویی از حاشیه داشته باشد. فقط تلاش می‌کنم با آرامش کار را جلو ببرم اما خیلی‌ها دوست دارند حاشیه درست کنند. خدا بزرگ است و من هیچ موقع تنها نیستم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در المپیک ریو هم باید انتظار کوردشکنی از او داشته باشیم؟ گفت: به امید خدا اتفاقات قشنگی در راه است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس