کد خبر 581012
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد سلیمی و سهراب مرادی برای بهترین مدال المپیک وزنه می‌زنند.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط  نواب نصیرشلال برای حضور در جام فجر گفت:‌ امروز بعد از ظهر پزشکان نظر نهایی را خواهند داد و تعیین تکلیف خواهد کرد. حضور نصیرشلال در جام فجر فقط برای قطعی شدن سهمیه المپیک است و نیازی به ثبت وزنه‌های سنگین ندارد. البته اولویت برای ما حفظ سلامتی این ورزشکار است و امروز مشخص می‌شود که آیا می‌تواند در جام فجر شرکت کند یا نه.

وی درباره شرایط بهادر مولایی و میزان آسیب‌دیدگی‌اش گفت:‌ مولایی در دو هفته ابتدایی اردوی اردبیل فوق‌العاده تمرین کرد و رکوردهای خوبی را به ثبت رساند؛ به خصوص در دو ضرب، اما در اوایل هفته سوم کمی از ناحیه چهار سر ران دچار پارگی شد و فشار تمرینات را کم کردیم و برای عدم تشدید آسیب‌دیدگی با توجه به اینکه سهمیه حضور در المپیک را دارد شاید در جام فجر شرکت نکند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص شرایط بهداد سلیمی گفت: بهداد هم تمرینات خوبی انجام داده است و در جام فجر وزنه‌های خوبی را خواهد زد تا نشان دهد برای مدال المپیک تلاش می‌کند.

انوشیروانی درباره سهراب مرادی گفت: مرادی فوق‌العاده آماده است و رکوردهایی که در اردوی اردبیل به ثبت رسانده است در حد مدال جهان و المپیک بود. مهم برای ما حضور حداقلی سهراب در جام فجر و پان امریکن برای قطعی شدن سهمیه است و سپس به حضور قدرتمند در بازی‌های المپیک دفکر می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس