مربی اختصاصی جواد محجوب در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بیانیه‌ای که فدراسیون جودو علیه نماینده المپیکی خود انجام داده کار کاملا غیرحرفه‌ای بود.

به گزارش مشرق، مسعود خسروی‌نژاد در مورد بیانیه‌ای که فدراسیون جودو علیه جواد محجوب منتشر کرده است، گفت: ابتدا باید بگویم نمی‌دانم چرا  دوستان در فدراسیون فکر می‌کند آرش میراسماعیلی به من خط می‌دهد و من آدم او هستم. اگر بنده از محجوب طی این چند وقت حمایت کرده‌ام به خاطر رابطه دوستی است که بین ما وجود دارد. متاسفانه فدراسیون جودو علیه محجوب بیانیه‌ای منتشر کرده است که بنده وظیفه خودم می‌دانستم که از کار غیر حرفه‌ای مسئولان فدراسیون انتقاد کنم. مسئولان فدراسیون باید بدانند که کار آنها غیر حرفه‌ای بود.

وی در ادامه افزود: بنده تحصیلات عالیه دارم و خدا را شکر از لحاظ مالی نیازی به کسی ندارم. من یک آدم عاقل و بالغ هستم که برای رسیدن به پست مقابل کسی دلا و راست نمی‌شوم. به نظرم این مصاحبه‌ای که انجام دادم لازم بود و باید تذکری به مسئولان فدراسیون می دادم که یک ورزشکار المپیکی در شرایط حساس نباید به این اندازه تحت فشار باشد.

خسروی‌نژاد در ادامه عنوان کرد:‌ باز هم می‌گویم خط من از آرش میراسماعیلی جداست. او قهرمان جودو و افتخار این رشته است و برای من قابل احترام است، اما بنده به هیچ عنوان از او خط نمی‌گیرم و افکار دوستانی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند اصلا برایم مهم نیست. سوال من این است که کجای دنیا دیده‌اید که یک فدراسیون علیه ورزشکار المپیکی خود چنین بیانیه‌ای صادر کند؟

مربی اختصاصی محجوب درباره دلیل برکناری خود، گفت:‌ اول اینکه بنده از سه سال پیش تا کنون ارتباط نزدیکی داشتم و تنها نیت من کمک کردن به این قهرمان بود. بنده بدون قرارداد و حتی یک ریال پول کنار تیم ملی فعالیت کردم و به هیچ عنوان مثل آقایان برای کسب یک پست در فدراسیون مقابل کسی دلا راست نشدم. اما دلیل برکناری را نمی‌دانم.

وی در ادامه افزود: در مسابقات گرجستان و قهرمانی آسیا محجوب مدال کسب کرد و پس از آن به من گفتند یا استعفا کن یا برکنارت می‌کنیم! هنوز هم دلیل این رفتار را نمی‌دانم و مدیر تیم ملی و سرپرست وقت فدراسیون باید در این مورد جوابگو باشد. به نظرم چون برای دوستان دلا و راست نشدم برکنارم کردند. البته پس از آن هیچ مصاحبه‌ای علیه آنها انجام ندادم چون موفقیت جودو برایم مهم بود اما در حال حاضر که انتقاد می‌کنم فقط به خاطر جواد محجوب است. نه دنبال مربیگری هستم نه هدف دیگری دارم و به هیچ جناحی نیز وابستگی ندارم. محجوب در آستانه المپیک باید آرامش داشته باشد و حالا امثال من باید او را حمایت کنند تا فدراسیون بداند که رفتاری که آنها داشتند کاملا غیرحرفه‌ای است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس