کد خبر 580093
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

معاون سابق سازمان حج و زیارت به شهروندان ایرانی هشدار داد که در صورت عدم توافق برای اعزام زائر به حج سال 95 به هیچ عنوان از طریق کشورهای ثالث اقدام نکنند.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی در خصوص عدم امکان اعزام زائران به حج تمتع در سال 95 اظهار داشت: هم اکنون ایران در کشور عربستان کنسولگری ندارد و به هیچ عنوان جایز نیست که زائران ایرانی بدون هماهنگی برای حج از طریق کشورهای دیگر اقدام کنند.

وی افزود: واحد دیپلماتیک عربستان در برابر زائران ایرانی هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و در چنین شرایطی اگر مشکلی برای هر یک از ایرانیان پیش بیاید از نظر حقوقی نمی توان پیگیر آن بود.

معاون سابق سازمان حج و زیارت ادامه داد: در وضعیتی که ایران و عربستان روابط دیپلماتیک ندارند، صحیح نیست که زائران ایرانی به صورت آزاد از سوی کشورهای ثالث برای اعزام به حج اقدام کنند چرا که هیچ پشتوانه حقوقی و حمایتی نخواهند داشت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    بابا مگر واجب است هر چیزی با ذلت و خواری انجام شود این چه حجی است که با ذلت و خواری توام باشد انگار عقلتان از کار افتاده بیایید یک سال حج را داخل کشور انجام دهید
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    برای عمل مستحب نیاید واجب رو کنار گذاشت!!!تمام ملت همت کنن و داوطلبانه خودشون انصراف بدن!هزینه حج رو هم به افراد مستحق جامعه کنن.دیگه این وحشی های سعودی شورش رو در آوردن.حج با خفت هیچ فضیلتی نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس