کد خبر 579851
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

رئیس سازمان بدر امروز جمعه در دیدار با شیوخ عشایر الانبار از آنها خواست تا با نیروهای امنیتی برای مبارزه با "تفکر تروریستی" همکاری کنند.

العامری: به‌زودی بشارت پیروزی به اهالی فلوجه می‌دهیمبه گزارش مشرق، هادی العامری امروز از شیوخ عشایر در مناطق رمادی، فلوجه و حدیثه خواست تا با نیروهای امنیتی برای محافظت از همه اقشار جامعه عراق و مبارزه با تفکر تروریستی همکاری کنند.

العامری در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی السومریه نیوز تصریح کرد: امروز با شیوخی از مناطق حدیثه و فلوجه و رمادی در مقر عملیات نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) برای آزادسازی فلوجه ملاقات کردیم.

وی افزود: نبرد به تنهایی برای ریشه کن کردن داعشی ها کافی نیست بلکه ما نیازمند کاری فکری برای ریشه کن کردن این تفکر تروریستی افراطی هستیم که تفرقه و تنفر و خشم در بین اقشار ملت عراق می کارد.العامری گفت: باید دست در دست هم به کار برای آزاد سازی عراق و شهروندان عراقی با کار دقیق و همکاری با همه طرف های ذیربط ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: آنچه الحشد الشعبی در کنار دستگاههای امنیتی اعم از ارتش و پلیس انجام می دهد، تکمیل کردن پیروزی برای آزادسازی خاک عراق از شر داعشی ها است.

العامری بر "لزوم ایجاد پل های اعتماد و وحدت واقعی بین همه اقشار ملت عراق و جگونگی رسیدگی به تفکر تکفیری تروریستی " تاکید کرد و گفت: شیوخ مواضع شرافتمندانه ای در حدیثه و رمادی و فلوجه دارند.

بشارت پیروزی به اهالی فلوجه

هادی العامری امروز همچنین در سخنانی تاکید کرد: بشارت پیروزی بزودی به اهالی شهر فلوجه خواهد رسید.

نیروهای ارتش و پلیس به همراه نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) و نیروهای عشایر هم اکنون سرگرم آزادسازی شهر فلوجه از عناصر گروه تروریستی داعش و تلاش برای خارج کردن همزمان غیرنظامیان از این شهر هستند.

العامری بار دیگر از اهالی شهر فلوجه خواست تا برای حفظ سلامتی خود به سمت مناطق امن بروند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس