کد خبر 579708
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج مردمی هیچ راه فراری برای تروریست‌های داعش از فلوجه باقی نگذاشته‌اند، گفت، با قطع راه‌های کمک رسانی به داعش شمارش معکوس برای حمله به داخل شهر آغاز شده است.

نفس داعش در فلوجه به شماره افتاده استبه گزارش مشرق، «جعفر الحسینی»، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله یکی از گروه‌های بسیج مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد درباره نقش بسیج مردمی از زمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه اظهار داشت: نیروهای بسیج مردمی و دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی با جدیت در برابر هر گونه تلاش عناصر تروریست برای فرار از فلوجه ایستاده‌اند.

وی افزود: در پی آزادی منطقه «الکرمه» و منطقه «السجر» فلوجه همه خطوط کمک‌رسانی به تروریست‌ها در این شهر قطع شده و نفس داعش را به شماره انداخته است.

الحسینی گفت: به لحاظ اینکه برخی روستاهای همجوار فلوجه همچنان در سیطره داعش است موعد یورش به فلوجه فردا شنبه مشخص می‌شود.

سخنگوی گردان‌های حزب الله گفت که عملیات حمله به فلوجه توسط نیروهای ارتش، پلیس و سرویس مبارزه با تروریسم عراق صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات پانزدهم شعبان آزادسازی فلوجه با هیچ کمبود لجستیک یا نظامی روبرو نیست، گفت: بسیج مردمی آماده شرکت در عملیاتی دورتر از فلوجه و بخصوص بازپس‌گیری نینوا و مرکز آن موصل از چنگ داعش است.

حضور «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در منطقه «الکرمه» به منظور بازدید از یگان های نظامی و آزادی کامل منطقه «السجر» از مهمترین تحولات عملیات آزادسازی فلوجه است.

«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر روز پنج شنبه از آزادی کامل منطقه السجر و پل آن خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که با آزادسازی این منطقه، فلوجه که تحت سیطره گروه تروریستی داعش قرار دارد یکی از ریه های مهم خود را از دست داد.

عملیات آزادسازی فلوجه اعلام کرد که در پی پیشروی نیروهای عراقی و عقب نشینی شمار زیادی از تروریست های داعش به داخل شهر فلوجه، تعداد زیادی از عناصر این گروه از روستای «البکاره» به سمت روستای «البوجمیل» گریختند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس