کد خبر 579657
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۸

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تشریح شرایط قسط بندی پرداخت مبلغ جریمه ریالی سربازی از فراهم شدن امکان دریافت وام بانکی برای پرداخت مبلغ جریمه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ثبت نام برای پرداخت جریمه ریالی سربازی اظهار کرد: متقاضیان برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 می‌بایست درخواست خود را ثبت کرده و به عبارتی ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از حدود یک هفته پیش ثبت نام این افراد آغاز شده است، گفت: یکی از تسهیلاتی که در سال جدید برای این دسته از افراد پیش بینی شده امکان پرداخت جریمه ریالی به صورت اقساطی است و این افراد پس از ثبت نام در صورتی که واجد شرایط بهره‌مندی از معافیت با جریمه ریالی تشخیص داده شوند به آنان اطلاع داده شده و می‌توانند به دو شکل جریمه خود را پرداخت کنند که یکی به صورت نقدی است و در سال گذشته نیز اجرا شد و دیگری به صورت اقساطی.

کریمی در توضیح بیشتر درباره نحوه پرداخت اقساطی جریمه ریالی سربازی گفت: واجدین شرایط که قصد پرداخت جریمه به صورت قسطی را دارند ابتدا می‌بایست یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت کرده و مابقی آن را طی چندین قسط تا پایان سال پرداخت کنند و پس از آن کارت معافیت برایشان صادر خواهد شد.

وام بانکی برای جریمه ریالی سربازی

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین درباره آن دسته از مشمولانی که امکان پرداخت تمام مبلغ در طول یک سال را نیز ندارند به ایسنا گفت: برای این افراد یک تسهیلات دیگر نیز در نظر گرفته شده و آن دریافت وام از بانک‌هاست که آنها می‌توانند پس از اخذ تاییدیه واجد شرایط بودن برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی، نسبت به دریافت وام از بانک اقدام کنند.

کریمی ادامه داد: پس از راستی‌آزمایی و تایید شرایط فرد برای بهره مندی از جریمه ریالی سربازی فرمی به این افراد داده شده و آنها برای دریافت وام به یکی از بانک‌ها معرفی می‌شوند البته دریافت وام نیز شرایط بانکی را دارد و می‌بایست آنان دارای این شرایط برای دریافت وام باشند.

به گفته وی، برای پرداخت جریمه ریالی با وام، ممکن است محدودیت‌هایی در تعداد وام‌های ارائه شده وجود داشته باشد. از این رو اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده باشند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از متقاضیان بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی سربازی خواست هرچه زودتر با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس