یکی از رهبران الحشد الشعبی عراق گفت: تروریست های داعش، خانواده های ساکن شهر "الگرمه" را به اجبار به شهر فلوجه منتقل کرد تا به عنوان سپر انسانی از آنان استفاده کند.

به گزارش مشرق، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با تاکید بر لزوم وحدت میان شیعیان و اهل سنت برای خشکاندن ریشه تروریسم اظهار داشت: شیعیان و اهل سنت دست در دست هم در همه جنگ ها در کنار هم ایستادند و این مساله، پیام روشن و بزرگی برای فتنه گران و صاحبان تریبون های منحرف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «شیخ اکرم الکعبی» افزود: داعش دست به کشتار علمای اهل سنت و بسیاری از نیروها و فرماندهان خود زده است، چراکه می خواهد مردم را در جهل نگه داشته و از این طریق نقشه های آمریکا و صهیونیست ها را اجرا کند.

وی با بیان اینکه داعش نماینده جاهلیت و فکر منحرفی است، خاطرنشان ساخت: به همین دلیل نیز زنان، کودکان و مردم بی گناه را قتل عام می کند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء، نبرد و همچنین دشمن شیعیان و اهل سنت را واحد دانست و گفت: پیروزی از آنِ ما است زیرا ما نماینده اسلام واقعی در نبرد با این گروه تروریستی خارج از اسلام هستیم.

شیخ اکرم الکعبی، با اشاره به آخرین تحولات فلوجه نیز اظهار داشت: تروریست های داعش، خانواده های ساکن شهر "الگرمه" ــ که در نزدیکی پل الزرگه هستند ــ را به اجبار به شهر فلوجه منتقل کرد تا به عنوان سپر انسانی از آنان استفاده کند.

وی پیشروی رزمندگان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و نیروهای امنیتی را قابل قبول و حساب شده عنوان کرد و افزود: نیروهای عراقی از همه محورها به شهر فلوجه فشار آورده اند که باعث تلفات سنگین تروریست های داعش شده است.

دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء در پایان خطاب به رزمندگان تصریح کرد: از تمامی مجاهدین می خواهم که از اخلاق امام علی علیه السلام در تعامل با قاتلان و طغیان گران پیروی کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدامین ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    الگرمه ...اینکه گ داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس