عضو مرکزیت یک حزب فعال در فتنه 88 جمله امام خمینی(ره) درباره هاشمی را تحریف کرد. این چندمین بار است که حامیان فتنه تعبیر امام در ماجرای ترور آقای هاشمی راتحریف می‌کنند.

به گزارش مشرق،  روزنامه کیهان ستون اخبار ویژه امروز (چهارشنبه 5 خرداد) خود را به این خبرها اختصاص داد:

تحریف چندباره تعبیر امام(ره) از سوی جریان نفاق جدید

عضو مرکزیت یک حزب فعال در فتنه 88 جمله امام خمینی(ره) درباره هاشمی را تحریف کرد. این چندمین بار است که حامیان فتنه تعبیر امام در ماجرای ترور آقای هاشمی راتحریف می‌کنند.

رسول منتجب‌نیا عضو مرکزیت حزب اعتماد ملی (حزبی که در سقوط کروبی نقش داشت) با تأکید بر ضرورت رئیس شدن هاشمی در خبرگان گفته است: شخصیت آیت‌الله هاشمی و جایگاه ایشان قابل مقایسه با سایر شخصیت‌ها نیست تنها هاشمی است امام درباره وی فرمود «نهضت زنده است تا هاشمی زنده است»(!)

این ادعا در حالی است که حضرت امام پس از ماجرای ترور آقای هاشمی توسط گروهک منافین فرمودند «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است». (صحیفه امام، جلد 7، صفحه 495).
در حقیقت حضرت امام با ذکاوت و نگرشی عمیق و اصولی، حیات هاشمی و قبیل او را متوقف به حیات انقلاب اسلامی کرده‌اند اما تحریف‌گران می‌کوشند حیات انقلاب اسلامی را متوقف به هر نوع مشی هاشمی کنند. تعبیر امام(ره) تأسی به تعبیر حضرت امیر(ع) می‌باشد مبنی بر اینکه باید اشخاص را با حق و باطل سنجید و نه اینکه اشخاص را- و لو پس از لغزش و انحرافشان - ملاک حق و باطل قرار داد.

جالب اینکه عاملان ترور آقای هاشمی در دهه 60 همین امروز از سوی فائزه هاشمی به عنوان «دوستان خوب سازمان مجاهدین خلقی» معرفی می‌شوند و این در حالی است که سازمان منافقین به موازات برخی احزاب نظیر کارگزاران در فتنه و آشوب براندازانه سال 88 نقش‌آفرین بود. در همین فتنه بود که شعار انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است» سر داده شد و آشوبگران خواستار حذف اسلام از جمهوی اسلامی شدند.

تحریف مداوم امام و خط نورانی و انقلابی آن حضرت از اصول ثابت در خط‌مشی جریان نفاق جدید به شمار می‌رود.

تکرار می‌کنم؛ گام سوم اصلاح‌طلبان به گل نشست!

انتخاب شخصیت انقلابی مبغوض انگلیس و آمریکا به ریاست مجلس خبرگان از سوی خبرگان منتخب ملت با واکنش‌های جالب در میان مخاطبان سایت‌ها مواجه شده است.

آیت‌الله جنتی در اولین روز افتتاح پنجمین دوره مجلس خبرگان با کسب 51 رأی به ریاست این مجلس انتخاب شد. آیات «امینی» و «هاشمی شاهرودی» هم به ترتیب حائز 21 و 13 رأی شدند. رسانه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان و کارگزاران پیش از این تصریح کرده بودند که هاشمی با احتمال عدم موفقیت، ترجیح می‌دهد در این انتخابات به جای بازیگری بازیگردانی کند. هاشمی در سال 86 (پس از رحلت آیت‌الله مشکینی) با 41 رأی در مقابل 31 رأی آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان رسید. او در سال 87 نیز 51 رأی مقابل 26 رأی آیت‌الله یزدی آورد.

اما پس از فتنه 88 ورق برگشت و آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) با دعوت نیروهای انقلابی نامزد شد و توانست 83 رأی را کسب کند. آن مرحوم همچنین در سال 91، موفق شد 64 رأی از مجموع 72 رأی را حائز شود.

سال 93 آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان چهارم بود که ضمن آن آیت‌الله یزدی 47 رأی را در مقابل 24 رأی آقای هاشمی حائز شد. اکنون 51 رأی آیت‌الله جنتی با وجود حضور دو نامزد دیگر ریاست مجلس بسیار قابل تأمل به نظر می‌رسد به ویژه اینکه ایشان از سوی رسانه‌های وابسته به انگلیس و آمریکا و برخی محافل اصلی همسو مورد ترور شدید شخصیت قرار داشت.
به همین دلیل هم  انتخاب قاطع آیت‌الله جنتی با کامنت‌های قابل تأمل سایت‌های مختلف مواجه شده است؛ از جمله وبسایت اصلاح‌طلب فرارو:
- اینکه جنتی 51 رأی کسب کرده  نشون میده که چه طیفی در اکثریت قرار دارند.
- رفسنجانی خوب می‌دونست که کی رئیسه که کاندیدا نشد.
الحمدالله
- ادعای بعضی‌ها که می‌گفتند پیروز شدیم کجا رفت؟
- تسلیت به اصلاح‌طلب‌های عزیز!
گام دوم!!!!!
-خخخخخ تکرار می‌کنم خخخخخ
- دمت گرم پکیدم از خننننننده
الله‌اکبر الله اکبر
مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافقین و کفار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل
- تبریک به آیت‌الله جنتی عزیز
امیدوارم حداقل دوستان به رأی منتخبین خودشون احترام بگذارن و ادب رو رعایت کنند. رای منتخبین مردم در کل کشور تودهنی بزرگی به جریان لیبرال و ضدانقلاب و غربگرای کشور بود که با اون کار کثیفی که تو انتخابات کردند خدا جوابشونو داد. نوش جونتون غربزده‌های وطن‌فروش.
کامنت‌های سایت مشرق:
-اصلاح‌طلبان که می‌گفتن ما پیروز شدیم چی شد؟؟
- جیگرم حال اومد
-مرگ بر انگلیس
- ای ول!
زنده باد یار بی‌یار رهبر
مرگ بر انگلیس
- الحمدلله رب العالمین
کور بشه چشم دشمنان داخلی و خارجی اسلام و ایران و مقاومت.
- انتخاب آیت‌الله احمد جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را به همه تبریک عرض می‌کنم.
- از خبرگان ملت، غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. خبرگان، مچکریم...
- جنتی محبوب دلهاست.
- خدارو شاکرم به خاطر این اتفاق. انگلیس! دماغ سوخته می‌خریم!!!
-الحمدلله خدا جونم شکرت و مکرو و مکرالله ولله خیرالماکرین
-خونی که دررگ ماست/ هدیه به رهبر ماست
انتخاب ایشان که امین و مورد تائید مردم و حضرت آقا هستند تو دهنی محکمی بود بر دهان نفوذی‌ها و فتنه‌گران کوچک و بزرگ و کسانی که اندیشه تسلیم و سازش با استکبار را دارند...
- اصلاح‌طلبان پیروز هر دو انتخابات شدند. خخخخخ
کامنت‌های سایت اصلاح‌طلب خبر آن‌لاین:
- درود خدا بر عمار انقلاب آیت‌الله جنتی
- خبری ناامیدکننده برای من
- اصلاح‌طلبان تسلیت تسلیت
-اللهم صل علی محمد و آل محمد... 100 بار
- جنتی، جنتی، خدا نگهدار تو انگلیس عزادار شد.
- آقای هاشمی چرا کاندید نشدید؟؟؟؟ بی‌شک شما حداقل رای اول را می‌آوردید آقای هاشمی ما به شما رای ندادیم که در گوشه مجلس بنشینید و نظاره‌گر افراط‌گرایی باشید... از همین الان افراطیون شروع کردن و می‌گویند شما می‌دانستید که رای نمی‌آورید به همین دلیل کاندید نشدید... ما باید چه جوابی به اینها بدهیم؟؟؟؟
گام سوم اصلاحات به گل نشست تکرار می‌کنم گام سوم اصلاحات به گل نشست.

پیوند باند نفوذی در بیت منتظری با شبکه صهیونیستی آشکارتر شد

پنج نفر از حامیان فتنه سبز که اغلب از کشور متواری‌اند از ملاقات عضو مرکزیت کارگزاران با یکی از سران گروهک صهیونیستی بهائیت حمایت کردند.

محسن کدیور ( که متهم به مزدوری برای موساد است) در کنار حسن یوسفی اشکوری، حسن فرشیان، عبدالعلی بازرگان و صدیقه وسمقی با تحریف صورت مسئله این شبکه «اصالتا انگلیسی-صهیونیستی و کارگزار اصلی مدیریت رژیم پهلوی» مدعی شده‌اند بهائیت یک عقیده دینی است و عقیده دینی نمی‌تواند مبنای مجرمیت یا معصیت دینی باشد. آنها همچنین اقدام فائزه هاشمی را انسانی، اخلاقی و دینی توصیف کرده‌اند.

با عنایت به حضور نزدیک کدیور و برخی اعضای نهضت آزادی گروهک ملی-مذهبی در باند مهدی هاشمی معدوم و بیت آقای منتظری، به نظر می‌رسد از این پس باید نگاه دقیق‌تری به نفوذ نیابتی و واسطه بهائیت در بیت منتظری داشت.

این پنج نفر همچنین مدعی رواداری با دگراندیشان شده‌اند بدون اینکه به سوابق جنایت‌های گسترده بهائیت به ویژه در سده اخیر و به واسطه حضور در مراکز امنیتی و نظامی رژیم پهلوی اشاره کنند. آنها همچنین فتاوی منتظری در حمایت از حقوق بهائیان را راهگشا خواندند.

هاشمی: مخالف انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها بودم(!)

هاشمی رفسنجانی در اظهارنظری مخالف موضع حضرت امام (ره) که بلافاصله مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت گفت؛ من مخالف انقلاب فرهنگی بودم.

پس از وقوع انقلاب اسلامی و به اعتبار تبدیل شدن دانشگاه به اتاق جنگ گروهک‌ها علیه نظام و نیز لزوم تحول دانشگاه‌ها از هویت غرب‌زده به هویت اسلامی- ایرانی، موضوع انقلاب فرهنگی پیش آمد. با این وجود هاشمی رفسنجانی  چند روز پیش در مراسم سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد به تعطیلی دانشگاه‌ها در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: در آن زمان دانشجویان قیام کردند و دانشگاه‌ها تعطیل شد و اسمش را انقلاب فرهنگی گذاشتند و این کار اشتباهی بود و من با آن مخالف بودم.

گفتنی است پس از تعطیل رسمی دانشگاه‌ها، امام خمینی«ره»  در تاریخ 59/3/23 فرمانی را مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی صادر نمودند. در قسمتی از فرمان ایشان آمده است: «مدتی است ضرورت انقلاب فرهنگی که امری اسلامی است و خواست ملت مسلمان می‌باشد اعلام شده است و تاکنون اقدام موثری انجام نشده است و ملت اسلامی و خصوصا دانشجویان با ایمان متعهد نگران آن هستند و نیز نگران اخلال و توطئه‌گران که هم‌اکنون گاه گاه آثارش نمایان می‌شود و ملت مسلمان و پایبند به اسلام خوف آن دارند که خدای نخواسته فرصت از دست برود و کار مثبتی انجام نگیرد و فرهنگ همان باشد که در طول مدت سلطه رژیم فاسد کارفرمایان بی‌فرهنگ، این مرکز مهم اساسی را در خدمت استعمارگران قرار داده بودند. ادامه این فاجعه که مع‌الاسف خواست بعضی گروه‌های وابسته به اجانب است ضربه‌ای مهلک به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی وارد خواهد کرد و تسامح در این امر حیاتی، خیانتی عظیم بر اسلام و کشور اسلامی است. بر این اساس به حضرات آقایان محترم محمدجواد باهنر، مهدی ربانی املشی، حسن حبیبی، عبدالکریم سروش، شمس‌آل‌احمد، جلال‌الدین فارسی و علی شریعتمداری مسئولیت داده می‌شود تا ستادی تشکیل دهند و از افراد صاحب‌ نظر متعهد، از بین اساتید مسلمان و کارکنان متعهد با ایمان و دیگر قشرهای تحصیل‌کرده، متعهد و مومن به جمهوری اسلامی دعوت نمایند تا شورایی تشکیل دهند و برای برنامه‌ریزی رشته‌های مختلف و خط‌مشی فرهنگی آینده دانشگاه‌ها، براساس فرهنگ اسلامی و انتخاب و آماده‌سازی اساتید شایسته، متعهد و آگاه و دیگر امور مربوط به انقلاب آموزشی اسلامی اقدام نمایند.»

هاشمی پیش از این نیز در برخی مقاطع اذعان کرده که با مواضع انقلابی حضرت امام از جمله بر سر مبارزه با استکبار زاویه داشته است اما بدتر از اینکه وی به جعل و تحریف تاریخ نیز متوسل شده و مثلا به دروغ ادعا کرده بود امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود؛ حال آن که امام در آخرین سخنرانی‌های حیات مبارکشان هم بر شعار مرگ بر آمریکا تأکید می‌کردند.

روایت همکار فراری نشریات زنجیره‌ای از مأموریت فائزه هاشمی

همکار فراری نشریات زنجیره‌ای که هم اکنون با بی‌بی‌سی و رادیو فردا همکاری می‌کند می‌گوید مأموریت فائزه هاشمی شکستن خطوط قرمز است.

احسان مهرابی در وبسایت رادیو زمانه به ملاقات فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی (از سران شبکه صهیونیستی بهائیت) اشاره کرد و نوشت: فائزه هاشمی دیگر امیدی به حضور در سمت‌های رسمی ندارد و مأموریت خود را همچنان شکستن خطوط قرمز می‌داند.
وی می‌افزاید: فائزه هاشمی به هنگام بازداشت کرباسچی شهردار وقت تهران در دفاع از وی سخنرانی کرد. همچنین انتشار پیامی از سوی فرح پهلوی در روزنامه زن مورد اعتراض واقع شد.
یادآور می‌شود پیش از این نیک‌آهنگ کوثر (از دوستان سابق مهدی هاشمی) به نقل از مهدی هاشمی نوشت که نقش حامیان من و فائزه و دیگران تقسیم شده و هر کدام وظیفه‌ای (در فتنه 88) داریم.

مهرابی همکار نشریات زنجیره‌ای اعتماد ملی، همبستگی و فرهیختگان بود و مدتی هم در سایت شورای اطلاع‌رسانی دولت اصلاحات فعالیت می‌کرد.

اعضای خبرگان معتقد به انقلابند /شرایط برای نامزدی هاشمی مساعد نبود

عضو مجلس خبرگان می‌گوید ریاست آیت‌الله جنتی قابل پیش‌بینی بود و شرایط برای نامزدی هاشمی مساعد نبود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به خبرآن‌لاین گفت: نتیجه انتخابات هیئت رئیسه خبرگان از قبل قابل پیش‌بینی بود. چرا که در شرایط کلی این مجلس تحول خاصی ایجاد نشده است. اعضای مجلس خبرگان تعهدی به مردم، انقلاب و نظام دارند که درهمه دوره‌ها سعی کرده‌اند به عهد خود پایبند باشند.

وی ادامه داد: از میان اعضای هیئت رئیسه خبرگان به جز آیت‌الله یزدی که توفیق بودن در کنار ایشان را در این مجلس نداشتیم، دیگران در کرسی‌های هیئت رئیسه ابقا شدند. آیت‌الله جنتی با 51 رأی به ریاست این مجلس انتخاب و با رأی همین نمایندگان بر کرسی‌های هیئت رئیسه تکیه زدند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در مورد چرایی عدم نامزدی هاشمی برای ریاست خبرگان نیز اظهار کرد: به نظر من شرایط برای اعلام نامزدی آیت‌الله هاشمی فراهم نبود و خود ایشان نیز طبعاً شرایط عمومی مجلس را برای نامزدی مناسب نمی‌دیدند.

وی با اشاره به نامزدی آیات امینی و هاشمی شاهرودی برای پست ریاست گفت: این دو بزرگوار نیز از چهره‌های شناخته شده و موجه نظام هستند اما ترکیب اکثریت مجلس مشخص بود و اگر انتخابات کرسی ریاست، به دور دوم هم کشیده می‌شد، شانس آیت‌الله جنتی از دو نامزد دیگر بیشتر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس