کد خبر 578671
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

آقای هاشمی باید به این سوال مهم فکر کنند که چه شده است که پایگاه اجتماعی شان از طیف روحانیت انقلابی سنتی به مردم بالا شهر تهران با نظام ارزشی کاملا متفاوت تغییر پیدا کرده است⁉️

به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان در کانال تلگرام خود نوشت:

1) تحلیل مجلس خبرگان بر اساس جناح بندی های سیاسی موجود خطایی راهبردی است. اصولا اکثریت اعضای مجلس خبرگان در شانی متفاوت از جناح بندی های اصلاح طلب و اصول گرا هستند. عمده افراد بر اساس تشخیص هایشان که آن هم بر اساس شناخت از افراد است نه گرایش های سیاسی، به حجت شرعی می رسند و بر اساس حجت شرعی رای می دهند.

2) خوب است آقای هاشمی مروری به عملکرد خود و اطرافیانشان داشته باشند و ببینند که چه شده است که شخصی مثل ایشان که بیشترین پایگاه را درون جریان روحانیت سنتی انقلابی داشته اند، امروز به جایی رسیده اند که این آقایان در تشخیص خود، حجت شرعی پیدا نمی کنند که به ایشان برای ریاست خبرگان رای دهند؟! در حالیکه به ایشان چنان اعتمادی وجود داشت که  نقش کلیدی در شکل دهی به فکر و رای خبرگان سال 68 داشت (که بسیاری از افراد فعلی  همان افراد قدیم هستند و ترکیب کلی تغییر زیادی با آن سال ها نکرده است).

آقای هاشمی باید به این سوال مهم فکر کنند که چه شده است که پایگاه اجتماعی شان از طیف روحانیت انقلابی سنتی به مردم بالا شهر تهران با نظام ارزشی کاملا متفاوت تغییر پیدا کرده است؟!



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    متاسفانه امروز لیبرال ها و سکولارها و لائیک ها طرفدار هاشمی شده اند .
  • پری ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    مواظب باش چشم نخوری نابغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس