کد خبر 578387
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

با آغاز حمله همه جانبه ارتش و رزمندگان بسیج مردمی عراق به شهر فلوجه، گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای پنج ماده ای، دستوراتی را به عناصر تحت امرش داده است که بیانگر ماهیت اصلی این گروه تروریستی است.

 به گزارش مشرق، در پی آغاز حملات گسترده و همه جانبه ارتش و رزمندگان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) برای آزاد سازی شهر فلوجه از دست گروه تروریستی تکفیری "داعش”، این گروه تروریستی با انتشار بیانیه ای پنج ماده ای، دستورات لازم را به عناصر تحت امرش داده است.

در این بیانیه که در تاریخ ۳ شعبان، از سوی مسئول امنیتی و نظامی داعش در ولایت فلوجه صادر شده است، عناصر این گروه تروریستی موظف به رعایت پنج نکته شده اند:
۱- مراقبت از مناطق حساس و کلیدی اطرف شهر فلوجه تا از ورود رزمندگان شیعی جلوگیری به عمل آید.

۲- انتقال خانواده تروریست ها به مناطق امن در خارج از شهر فلوجه.

۳- بمب گذاری و انهدام منازل، مساجد و میدان ها و تهیه ویدئو و عکس از آنها و انتشار این تصاویر و ویدئو ها در رسانه های مجازی و القای این مطلب که این انفجار ها توسط شیعیان و برای انتقام از اهل سنت صورت گرفته است.

۴- قتل عام و کشتار هر کسی که با نیروهای بسیج مردمی و شیعه همکاری می کند.

۵- پوشیدن لباس الحشد الشعبی توسط تروریست ها و اعدام تمام کسانی که در زندان های فلوجه به سر می برند و گفتن شعار های شیعیان در حین ارتکاب این اعمال و تهیه ویدئو و عکس از این کشتار ها و انتشار آنها و القای این مطلب که شیعیان اقدام به کشتار زندانیان کرده اند.

در این بیانیه پنج ماده ای، به خوبی مشهود است که گروه تروریستی تکفیری داعش برای مقابله با الحشد الشعبی و کاستن از محبوبیتی که این نیروی فرامذهبی در میان شیعیان و اهل سنت عراق دارد، سعی در تخریب چهره این گروه مردمی دارند.

در همین راستا سران این گروه تروریستی به عناصر خود دستور داده اند تا از هیچ جنایتی برای رسید به این مقصود فروگذار نکنند.

تا آنجا که مساجد و منازل مردم را تخریب کرده و القاء کنند که شیعیان این اقدامات را مرتکب شده اند و همچنین با بر تن کردن لباس الحشد الشعبی و سر دادن شعار های شیعی، زندانیان در بند را قتل عام کنند و شیعیان را مقصر این جنایت هولناک نشان دهند.

در واقع این گروه تروریستی به خوبی فهمیده است که اتحاد شیعه و شنی در عراق، رمز پیروزی نیروهای مردمی و شکست داعش است و در نتیجه در صدد است خود را نماینده اهل سنت نشان داده و با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در این کشور، اهل سنت را به سمت خود جذب کرده و از این طریق، مسیر را در پیشبرد اهداف شوم خود، هموار سازد.

بیانیه داعش که خود گویای همه چیز است +عکس
بیانیه داعش به عناصر خود در شهر "فلوجه"
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دروغه
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    داعش تو تکریت هم این کار و انجام داد و بدون این اطلاعیه هم معلوم بود چنین کاری میکنن
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    از این جنایتکارها هر جنایت و وحشیگری برمیاد سادگی هست که فکر کنیم داعش از این کارا نکنه
  • محمود ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    این که میگه دروغه اسمش سفیانی نیست ???

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس