کد خبر 575866
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

نیروهای سوری و مقاومت در پی حملات سنگین عناصر «احرارالشام و جبهه النصره » به حومه شمالی ارتفاع «الحداده» و پس از چهار ساعت درگیری، موقتا از مواضع خود عقب‎نشینی کردند تا ارتفاع الحداده مجددا به دست تروریست‌ها اشغال شود.

به گزارش مشرق، صبح امروز ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت موفق به آزادسازی ارتفاع راهبردی «الحداده» در شمال استان لاذقیه شدند، اما عناصر تروریستی «احرارالشام و جبهه النصره » مستقر در مناطق «تردین و السحاقین» از ظهر امروز حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در حومه شمالی ارتفاع الحداه انجام دادند و پس از ۴ ساعت درگیری، توانستند به طور مجدد ارتفاع الحداده اشغال کنند.

درگیری ها در حومه جنوبی ارتفاع الحداده همچنان ادامه دارد و تروریست ها موفق به تثبیت مواضع خود نشده اند.

در عملیات پاکسازی ارتفاع الحداده ده‎ها تروریست از جمله یکی از فرماندهان بارز گروه تروریستی احرارالشام به نام «بلال اوسی» از پای درآمده است.

ارتفاع راهبردی«الحداده» به عنوان بلندترین ارتفاع در حومه شمالی شهرک کنسبا بر مناطق اطراف از جمله «تردین و السحاقین» اشراف کامل دارد و دروازه ورود نیروهای سوری به شهرک های هم مرز با استان ادلب از جمله «بداما، الناجیة و الیونسیة» به شمار می آید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    به طور موقت شکست خوردن.
  • مهندس م ش ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    یا باید یک نیروی عظیم ۱ میلیونی فرستاد و سوریه را سریع آزاد کرد، یا قبول کرد قسمت‌هایی‌ از سوریه از دست رفته. اینطوری فرسایشی هیچ فایده نداره و نیروهای ارزشمند حزب‌الله و مقاومت تحلیل میروند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس