عقیله ملازاده مادر شهید رادمهر از شهدای مدافع گفت: مادران شهید تمام وجودشان اثر جراحت دارد و بر اساس دستورات دین و طبق توصیه فرزندم که نمی‌خواست در مقابل دشمنان جزع و فزع کنم، صبر پیشه می‌کنم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عقیله ملازاده مادر شهید رادمهر از شهدای مدافع گفت: مادران شهید تمام وجودشان اثر جراحت دارد و بر اساس دستورات دین و طبق توصیه فرزندم که نمی‌خواست در مقابل دشمنان جزع و فزع کنم، صبر پیشه می‌کنم.

این مادر شهید مدافع حرم گفت: آنهایی که چرایی رفتن رزمندگان به سوریه‌ها را مطرح می‌کنند به مردم بگویند خودشان چه کار مثبتی برای دفاع از مظلومان و ستمدیدگان و مردم کشور انجام داده‌اند.؟

عقیله ملازاده مادر شهید رادمهر که در قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور استان مازندران سخن می‌گفت،آنهایی که با پیاده کردن نیرو بر علیه دین اسلام می جنگند و برادرکشی و مسلمان کشی راه می‌اندازند دشمنان اسلام هستند. سه پسرم در سپاه مشغول به فعالیت هستند و دعای خودم و تمام دعای من از بدو تولدم تا امروز این است که خداوند پوست و گوشت خودم و بچه‌های من و ذریه من را برای خود قرار دهد.دشمنان بدانند اسلام هیچگاه شکست نمی‌خورد اسلام، دین کوشش و بیداری است و کسی که خفته است انسان نیست.

وی با بیان اینکه ابلاغ پیام شهدا رسالت زینب کبری(س) است، افزود: ما از همه دشمنان دین اعلام برائت و انزجار می‌کنیم و با منطق انزجار و اعلام برائت از دشمنان اسلام فرزندان خود را تربیت کردیم.

ملازاده با بیان اینکه در مقابل امام زمان (عج) تکلیفی داریم و تکلیفمان را خدا مشخص کرده است، اظهار کرد: من در مقابل فرزندان احساس کوچکی می‌کنم. فرزندانم به من درس زندگی دادند.شهدا متعلق به همه مردم هستند و پسر من برادر و فرزند این ملت است.

وی افزود: هیچگاه باطل در جامعه ریشه نمی‌گیرد و همه مردم دنیا و پیروان ادیان و مذاهب مختلف منتظر منجی عالم بشریت هستند و ما تکلیف داریم و باید به تکلیفمان عمل کنیم.

حسن افشار رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه کاش در این نشست شهید بلباسی حضور داشت و ارائه گزارش راهیان نور را از ایشان می‌شنیدیم، گفت: شهدای حرم قبل از به شهادت رسیدن پاک و مطهر شدند.ملت تا زمانی که تاریخ خود را از یاد نبرده‌اند و راه شهدا را با تمام وجود ادامه خواهند داد.

در این مراسم لوح یادبودی از سوی بسیج رسانه مازندران به این مادر شهید اهدا شد.

بر اساس این گزارش خبرنگاران و عکاسان تجلیل شده در این مراسم در عرصه برنامه‌های انقلابی فرهنگی و پشتیبانی در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی راهیان نور ۹۵-۹۴ همکاری داشتند که به پاس از زحماتشان،جوایز خود را از دستان شهید محمود رادمهر دریافت کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایمان ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    این سوال رو متاسفانه بعضی ها از خانواده شهدای مدافع حرم ویا رزمندگان می پرسند و این نشان از کم کاری رسانه های ارزشی و صدا و سیما داره که نتونسته به جامعه بقبولانه که درصورت رشد و قدرت گرفتن تروریستها اینبار نوبت ایرانه که امنیتش رو ازبین ببرن و سعی در تقسیم ان بکنند.اینها تحت تاثیر تبلیغات ماهواره ای کلاً شستشوی مغزی شده اند و فراموش کرده اند که امنیت امروز ایران مرحون دلاوری های همین رزمندگان چه در زمان دفاع مقدس در مرزهای ایران و امروز به عنوان مدافع حرم برای شکست پروژه تروریست هایی است که مرز نمی شناسند .
  • محمد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    قابل توجه استانداران مقیم هتل درویش مشهد.!!!!!
  • ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    پاسخ های این مادر شهید بسیار خوب و عالی بود. سلامتی این مادر بزرگوار و همه مادران شهدا صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس