رضا 15 سال داشت که یک مریضی به نام گلینباره یعنی فلج یا شلی یکباره عضلات گرفت. من او را نذر حضرت زینب(س) کردم و این پسر که تا کمر فلج شده بود، شفا یافت.

 به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهندس "رضا کارگر برزی" یک نخبه علمی بود که همزمان در دو دانشگاه تحصیل می‌کرد. اختراعات فراوانی در زمینه برق و الکترونیک و تسلط کامل به دو زبان عربی و انگلیسی داشت.

زمانی که پای صحبت دوستانش بنشینید بر این موضوع اذعان خواهند داشت که رضا یک انسان مقید به دین و مذهب و پرتلاش در کسب علم و دانش بود. او دفاع از حرم اهل بیت(ع) را وظیفه یک شیعه دانست و با سربند "لبیک یا زینب(س)" وارد میدان نبرد با گروهک‌های تکفیری شد.

رضا کارگربرزی متخصص تخریب و جنگهای پارتیزانی و چریکی بوده است و از سال 89 بر روی سوریه متمرکز شده و آموزش افسران و فرماندهان سوری را از همان سال آغاز کرده بود.

سرانجام این مدافع حرم حضرت زینب(س) در سحرگاه روز جمعه یازدهم مرداد 92 با زبان روزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رضا کارگر برزی از شهدای بیداری اسلامی و مدافع حرم بود. وی دارای دو فرزند به نام‌های محمد مهدی و محمدحسین است و دارای سه لیسانس و با کسب رتبه اول در فوق لیسانس رشته نظامی، در دانشگاه امام حسین(ع) قبول شد.

راضیه عظیمی مادر شهید می‌گوید: اگر چند بار دیگر هم پسرم از من اجازه رفتن به سوریه را می‌گرفت؛ من مخالفتی نداشتم. او برای هدف بزرگی رفته و آن هم دفاع از حریم آل الله وکمک به مردم بوده است.

پدر شهید در ادامه سخنان همسرش اظهار می‌کند: پسرم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و کمک مردم سوریه به این ماموریت رفت و اگر این شهداء نبودند دشمن تا مرزهای ما هم می‌آمد. همیشه فکر و ذکرش دفاع از حرم ائمه علیهماالسلام بوده است.

وی در مورد نذری که در بچگی برای شهید کرده بود، گفت: رضا 15 سال داشت که یک مریضی به نام "گلینباره" یعنی فلج یا شلی یکباره عضلات می‌گیرد. من او را نذر حضرت زینب(س) کردم و این پسر که تا کمر فلج شده بود، شفا گرفت.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس