رئیس ستاد هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: در این جشنواره 36 نفر از سربازان نمونه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

تقدیر از 36 سرباز نمونه در هشتمین جشنواره جوان سربازبه گزارش مشرق، سردار رسول رحیمی رئیس ستاد هشتمین جشنواره جوان سرباز صبح امروز در این جشنواره که به میزبانی سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شده است، اظهار داشت: سربازان وظیفه یکی از نمونه‌های بارز مشارکت مردمی در حفاظت از جان، مال و ناموس کشورمان هستند؛ آن‌ها بی ادعاترین قشر نیروهای مسلح هستند؛ که در حفظ و حراست از مرز و بوم ایران نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی افزود: ازجمله صحنه‌های مشارکت سربازان می‌توان به حضور این عزیزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد؛ که در این راه بیش از 70 هزار شهید تقدیم کردند. البته این ایثارگری‌ها همچنان در عرصه‌های مختلف، هر روزه در حال تکرار است.

رئیس ستاد هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: جشنواره جوان سرباز با هدف ارتقاء منزلت و ارج نهادن به خدمت سربازی و تولید امنیت ملی، آینده‌سازی محیط خدمتی و افزایش اعتماد به نفس در سربازان و نیز قدردانی از تلاش سربازان برگزار می‌شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در 10 محور سربازان نمونه طی مراحل مختلف ارزیابی شده و از برگزیدگان تقدیر می‌شود، بیان کرد: سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی، اقدام و شایسته‌سالاری، خلاقیت و فناوری، مسئولیت و خانواده، ایثارگری و فداکاری و ورزش و تربیت بدنی ازجمله مراحلی هستند که سربازان نمونه طی آن‌ها مورد ارزیابی قار گرفته و انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع از ارتش، سپاه و ناجا 103 هزار سرباز در هشتمین جشنواره جوان سرباز مشارکت کردند؛ که از این تعداد 16 هزار و 650 نفر پذیرفته شدند، و از این تعداد نیز هزار و 903 نفر انتخاب شدند؛ که در نهایت از میان آن‌ها 36 نفر به‌عنوان سرباز نمونه مورد تقدیر قرار می‌گیرند. علاوه بر این از 12 نفر سربازِ فرمانده نیز تقدیر به عمل می‌آید.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس