کد خبر 573827
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

جمعی از یگان‌های نمونه سرباز سازمان‌های نیروهای مسلح با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حضور جمعی از سربازان نیروهای مسلح در حرم امام(ره)به گزارش مشرق، جمعی از یگان‌های نمونه سرباز سازمان‌های نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستادکل با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و اعطای تاج گل با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه و جانشین دبیر جشنواره جوان سرباز در این مراسم با اشاره به الگوپذیری جوانان از حضرت علی اکبر (ع) گفت: منش، اخلاق و ایثار حضرت علی اکبر باید روز به روز در جوانان ما جلوه گر شود.

وی افزود: سربازان در نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و نقش ارزنده‌ای را در امنیت ملی و دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

سردار عبادی با تأکید براینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به جوانان اعتقاد راسخ دارند گفت: نتیجه اعتماد به جوانان پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همان طور که در سالهای دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند همچنان این مسیر نورانی را ادامه داده و مأموریت دفاع از انقلاب و نظام را به بهترین شکل به انجام رسانده و برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.
منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس