در فرازی از وصیت‌نامه شهید عبدالحسین عرب نژاد آمده است: در شهادت من همیشه شربت و شیرینی پخش کنید و خوشحال باشید که توانسته‌اید چنین فرزندی را در راه اسلام فدا کنید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید عبدالحسین عرب نژاد در 23 خرداد سال 67 یعنی سال پایانی جنگ، در 19 سالگی در عملیات بیت المقدس7 به شهادت رسید اما هیچ گاه خبری از پیکر او نرسید و اسمش جزو شهدای مفقود الجسد باقی ماند تا اینکه سه سال پیش نتایج آزمایش DNA که خانواده شهید انجام داده بودند رسما اعلام شد و طبق آن مشخص شد یکی از 5 شهید گمنام مدفون شده در مسجد فائق تهران، شهید عبدالحسین عرب نژاد است.

در ادامه فرازی از وصیت نامه شهید عبدالحسین عرب نژاد را می‌خوانید:

با سلام و درود بر امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و درود بر رزمندگان جبهه حق و با سلام بر شهیدان راه اسلام به خصوص شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش.

مادر جان! امیدوارم که مرا حلال کنید. اگر چه من شما را خیلی اذیت کردم و اگر چه من سعادتی نصیبم شد و شهید شدم مبادا در نبودن من گریه کنید. در شهادت من همیشه شربت و شیرینی پخش کنید و خوشحال باشید که توانسته‌اید چنین فرزندی را در راه اسلام فدا کنید. گرچه خون من ارزشی ندارد در برابر اسلام و اگر چنانچه خواستید گریه کنید به یاد عاشورای امام حسین(ع) و به یاد جوان امام حسین(ع) علی اکبر که همگی در روز عاشورا شهید شدند. گریه کنید و همیشه به یاد مصیبت‌های حضرت زینب(س) باشید و گریه کنید و اگر من شهید شدم من را در کنار شهدای دیگر در گلزار شهدای خانوک دفن کنید.

و همگی را به تقوا و صبر الهی دعوت می‌کنم و می‌خواهم همه خواهران و برادرانم را به تقوا دعوت کنید و همیشه با صبر باشید در برابر مشکلات.

از کلیه دوستان در سنگر مدرسه می‌خواهم که سنگرها را حفظ کنند و درسشان را بخوانند و به این کشور مقدس اسلامی کمک کنند تا ما به کشورهای دیگر نیاز نداشته باشیم و دست ظالمان و مستکبران را از این کشور مقدس اسلامی کوتاه کنند. تا بتوانند خود یکی از چرخ‌های این میهن خویش را بچرخانند و از آن‌ها هم می‌خواهم همچنان که درس می‌خوانند، ادامه بدهند و با صبر و با تقوا باشند و مبادا این امام امت را تنها بگذارند و این امام را یاری کنند تا انقلاب مهدی(عج) و همچنین می‌خواهم که به نماز جماعت تا می‌توانند بروند و نمازها را سر وقت بخوانند و خدا را در هر حال در نظر بگیرند و بعد از نمازها دعا کنید به جان امام و پیروزی رزمندگان.

از خواهرانم می‌خواهم که حجاب را رعایت کنند و همیشه پشتیبان امام امت باشند. از شما می‌خواهم که هر روز پنج شنبه سر مزار من بیایید و کمی مکث کنید و به یاد این شهیدان باشید و به یاد شهیدان کربلا باشید.

7 دی 65  روز یک شنبه

"عبدالحسین عرب نژاد"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس