کد خبر 575143
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: وصیتنامه‌های شهدا حداقل به سه زبان زنده دنیا ترجمه و در کنار تصاویر نورانی آنان در معابر عمومی نصب می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار سید جواد هاشمی با اعلام این خبر عنوان کرد: ترویج فرهنگ آرمانی و ارزشی ایثار و شهادت زمینه‌ساز حل بسیاری از گره های جامعه بوده و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استان قم نخستین استانی است که در نصب بنرهای تصاویر شهدا همراه با وصیتنامه آنان به طور گسترده فعالیت می‌کند، افزود: این اقدام، تحسین و حمایت مراجع عظام تقلید، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و سایر نخبگان و آحاد افراد جامعه را در پی داشته است و ما تمام توان خود را در ارتقای کیفی و تداوم آن به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کرد: در این راستا تصاویر شهدا همراه با بخشی از وصیتنامه‌های آنان با همکاری جامعة المصطفی(ص) به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، فرانسه و ... ترجمه و در کنار تصاویر نورانی آنان در معابر عمومی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر تصاویر شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس، نصب تصاویر همراه با وصیتنامه حدود 130 شهید مدافع حرم که قبور مطهرشان در استان قم قرار دارد، نیز از جمله اولویت‌های در حال اجرای بنیاد شهید استان قم به شمار می‌رود.

هاشمی یادآور شد: آن دسته از خانواده‌های معظم شهیدانی که به هر دلیل از جمله نقص و یا جابجایی پرونده بنری از تصویر شهید بزرگوارشان در سطح شهر نصب نشده است، اطلاع دهند تا در اسرع وقت هماهنگی و اقدام لازم صورت پذیرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس