کد خبر 574963
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قوه قضائیه باید برای جلوگیری و استمرار هنجارشکنی که منجر به جرات یافتن دیگران برای مقابله با نظام می‌شود، ورود و برخورد کند تا یک فرقه انگلیسی ساخته همچون بهائیت مورد دلسوزی واقع نشود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به لزوم برخورد قوه قضائیه با فائزه هاشمی اظهار داشت: باتوجه به موضع اخیر ریاست قوه قضائیه و تاکید آیت‌الله آملی لاریجانی برای بررسی موضوع دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائیت، تصریح شد اگر این اقدام مجرمانه تشخیص داده شود با آن برخورد قضایی خواهد شد.
 
ابراهیمی افزود: این کار اولین اقدام و لغزش خانم فائزه هاشمی در طول این سال‌ها نبوده است و موارد دیگری هم وجود دارد که این امر به نوع تفکر و بینش وی باز می‌گردد و از این رو نمی‌توان به سادگی جلوی این فرد را گرفت.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حتی زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی درباره دیدار دخترش با عناصر بهائی صحبت کرد، ما شاهد نوعی تمّرد از سوی فائزه هاشمی بودیم.
 
وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید برای جلوگیری و استمرار این هنجارشکنی که منجر به جرات یافتن و جرّی شدن دیگران برای مقابله با نظام می‌شود، ورود و برخورد کند تا یک فرقه انگلیسی ساخته همچون بهائیت مورد دلسوزی واقع نشود.
 
ابراهیمی با بیان اینکه بهائیت ساخته و پرداخته انگلیس به منظور تفرق در پیروان اهل بیت (ع) است، یادآور شد: کسی که این فرقه را ترویج کند اقدامی خلاف قانون، عرف و عقاید مردم انجام داده است چراکه مردم پیش از انقلاب هم تفکر بهائیت را یک تفکر الحادی می‌دانستند، از این رو با کسانی که دست به تبلیغ این فرقه می‌زنند باید برخورد قضایی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس