فرمانده قرارگاه نصرت گفت: افرادی که دیروز بر قبر شاه فاتحه خواندند و امروز با بهاییون دیدار کردند فردا به ملاقات مقامات رژیم صهیونیستی خواهند رفت.

به گزارش مشرق، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه دوشنبه در ششمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا و شهدای دانشجوی استان همدان با بیان اینکه دانشجویان شهید هم در دفاع شرکت داشتند و هم کار تربیتی می‌کردند، اظهار کرد: حسین علم‌الهدی دانشجویی که تنها 90 روز در دفاع مقدس حضور داشت و شهید شد، اثر ماندگاری بر روی رزمندگان بر جای گذاشت که همچنان باقی است.

وی با بیان اینکه امروز جنگ در حلب یادآور جنگ در دفاع مقدس است، افزود: شهدای دانشجو هزینه‌های بسیاری را در دفاع مقدس پرداختند تا این آب و خاک و دین مبین اسلام حفظ شود.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به زیبایی واقعه کربلا را به تصور کشیدند به طوری که یک‌هزار و 400 سال است باقی مانده، تصریح کرد: ما هشت سال دفاع کردیم و هنوز شهدا و جانبازان را می‌بینیم اما باز هم برخی نمی‌دانند در چه شرایطی قرار دارند.

وی با بیان اینکه همه شهدا یک مقام دارند و به سرداری و سربازی نیست، ادامه داد: شهدا را باید با چشم دل و نه با چشم سر دید.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به اینکه آثار شهدا بر جامعه و خانواده‌ها هویداست، خاطرنشان کرد: اگر امروز ما به ویژه جوانان به یاد شهدا هستیم و یادواره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم به دلیل این است که شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی با تأکید بر اینکه وقتی ولایت تنها می‌شود، شهدا می‌فهمند، در ادامه سخنانش گفت: اینکه برخی به دیدار بهاییون می‌روند باید پاسخگوی شهدا باشند.

اهوازیان با بیان اینکه یکصد سال پیش انگلیسی‌ها بهاییت را برای ما و وهابیت را برای عربستان ایجاد کردند، اظهار کرد: بهاییون افرادی هستند که هشت سال دفاع مقدس را تحریم کردند و به جبهه‌ها نیامدند.

وی افزود: اگر آن روز که در مصر بر قبر شاه فاتحه خواندند برخورد می‌شد امروز این فجایع به بار نمی‌آمد، اگر این روند ادامه یابد، فردا در سرزمین‌های اشغالی با مقامات ملاقات می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نصرت در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سردار همدانی خورشید دفاع از حرم شد، تصریح کرد: امروز خورشید بیداری اسلامی به برکت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم طلوع کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد به شهدای ما تعدی می‌کنند، ادامه داد: تا به حال دیدار چند خانواده شهدا رفته‌اند که امروز به دیدار یک زن بهایی می‌روند.

اهوازیان با تأکید بر اینکه ما مسؤول خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان بی‌بصیرت از مسئولیت کناره‌گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا مراقب احوالات کشور هستند به طوری که در روز مذاکرات با 1+5، غواص‌ها با دست بسته آمدند، گفت: آن‎ها آمدند که بگویند ما با دست بسته پیروز شدیم.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه بی بصیرت‌ها برای از بین بردن ولایت فقیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: سخن از شورای رهبری باطل است، مصداق این امر آنکه امام حسین(ع) در روز عاشورا از شورا کمک نخواست بلکه از فرد یاری طلبید.

در پایان این مراسم از خانواده شهید علیرضا شمسی‌پور تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ایرونی ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    2 0
    ما ایرانی های مسلمان، هرگز بهائیان را به رسمیت نمی شناسیم همانگونه که رژیم غاصب و وحشی صهیونیستی را هرگز به رسمیت نخواهیم شناخت.
  • یوسف بهلولی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    با سلام اینرو بنده گفتم ولی منتشر نکردن تا خبر برا انتشار داشته باشن ٬ مشرق حیا کن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس